Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 8, 2008

Macammana yek!?!!

Ingat tak kawan aku yang kawin that day kat melaka sebelum puasa?Kat melaka tu? Majlis sanding dia kat Melaka pukul 8 malam sabtu ni...

Aku cukup KELEMAHAN tul la...

Sebab apa? Sbb aku tak ada teman nak pergi la... sedihkan?Kawan aku ni pulak beriyo2 menjemput... sekali lagi aku tak sampai ati to say NO... akukan time macam ni aku dah mula la tersentap bagai...kalau org lain dtg berteman... aku sorg... very the tak sesuai! Bencik! Bencik!

Aku terharu ( tak habis2 la kan nak terharu) bila dia cakap

Ema :- Wei ko dtg berapa org? aku reserve seat tuk ko... ko dtg dengan siapa?
Aku :- Dua la kot...
Ema :- Ko dtg yek dengan *** **** ajak la dia dtg... ko ni bile lagi dengan dia ni?!

Aku ni kalau soalan simple macam tu, otak aku nak generate lembab sikit... tetiba jawapan tu tak masuk silibus otak aku ok... terkial2 aku nak jawab...

Kan best kalau ada org yang faham... ~ aku mulalah,kan nak Veranggan lebih-lebih~

Kira dlm kes terdesak macam ni call or sms "Darling i nak gi melaka sabtu ni... teman jommmm" pastu si dia reply "OK sayang... i boleh je" kan best!!!!! kan...kan...

Pastu aku call seseorg yang tak sepatut aku call! Damn you bodo la Cida... (korang jangan nak campur kata aku bodo....aku je leh boleh kutuk diri aku sendiri... 40 org panggil aku bodo... bodo betul2 lak kang)...saat tu aku tak mo kenang... benda paling terkutuk aku pernah buat...

Pastu beralih arah ke seseorg...

MY sms
"Sayang ku... ko pergi tak umah Ema sabtu ni?"
~ gedik dah mula la tu... actually aku masih bengang dengan tindakkan aku tadi... so ingat boleh la ko melupakan apa yang terjadi~

SMS si dia
" :P tak tahu lagi la... awat nak gi ke?"

MY sms
" Dia baru call aku daaa... Siap sendiri buat RSVP tuk aku... awat ko tak tahu lagi?! Takpi aku pun same tak tahu lagi... dari klang tak ada org nak folo"

SMS si dia
" Ko bawak aku ar... aku folo"
Kambing tul la mamat ni... taik idung masin... akukan perempuan...

MY Sms
" Erm ko kat mana? Boleh jugak. Tapi balik hari bole? Aku malas nak tido melaka, takkan nak tido umah ko pulakkan? Kang mak bapak ko berkenan dengan aku pulak...hehehe. Tak romentik la ko ni... aku ambik ko ke? Cubela sesekali tu ko ambik aku Bawak la sekali ROSE MERAH... heheh aku ok je... aku inform balik"

SMS Si dia
"Umah aku kat serdang, dekat UPM... bawak rose yek... tak dapek... ok je aku pun ada hal, balik ari la"

Ok rose tu aku perli dia... aku tak hingin pun nak berrose bagai... dulu dia minat awekz ni... valentine day... dia beli bunga tapi malu khinzir nak bagi perempuan tu... aku yang beli rose tu, aku yang bawak jambangan bunga Rose tu ke hulur hilir... cit! Sajer perli diakan bagi dia ingat balik jasa aku tu...

Tapi tang nak ambik dia ni... Serdang Klang jauh tuh... kalau majlis start kul 8 malam... kul berapa seh nak balik... kul berapa nak sampai? Kawan aku ni alah2 manja sikit... kalau kawan bukan main mengadessss... kalau GF sanggup terbang ke Sabah nun....

Erm...pikir...pikir... macammana?!! What to do now perennnn?


NOTA KEPALA : Motif gambar di atas? hahah tak ada motif... ini je gambo ada dlm pen drive aku, yang aku rasa ada lah kena mengena tuk di letak walaupun watak di atas tak ada kene mengena dengan ceriter di atas... kuikuikui.... anyway enty without picturw boring ar!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

iKHMAR said...

errr,
bwk je kwn kak Suki Cida tuh...
nnti kalo xde kwn, lagik susah.. kannnn? hehehe..

chempaka said...

la...cida~ dekat benor umah kawan awk tu ngn umah sy..entah2 jiran kot!!

Suki Cida said...

ikhmar - tak susah... tapi kang akak baik klang sorg2... mesti sampai kul 1-2 pagi... kalau dah jumpe kengkawan mana nak balik cepat... heheheh

cempaka - ush yer ke... macam tu baik saya bawak cempaka je gi... jommmm