Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 8, 2008

Jumpa lagi tahun depan

Dulukan aku selalu balik Singapore setiap kali cuti sekolah....

Bila masuk kolej, aku hanya balik bila sem break... tu pun kalau break je, aku ambik kesempatan tuk balik seminggu atau dua minggu... ikut keadaan...

Bila kerja? Raya je aku balik.... ukuhkuh... sepupu aku semua dah menyampah... ahahah... kalau balik tu macam nak kiamat rasanya yer?

So time to go back!
Ada ke citer kat Singapore aku tak up date? kalau ada aku post je new entry,kan? Korg kisah ke tak? Hahahah poyo tetiba minta kebenaran


You will only see this kat Tuas Check point... eh aku ada reader Singaporean ok! Jangan marah ok korang... sajer nak share pastu kutuk2 sikit... wakakak...


Dush dush... kena tembak!

Kereta Singapore nak masuk Malaysia minyak kena suku... kalau takat setengah jangan mimpi masuk Malaysia... sebabnya? Lu pikir la sendiri... org sana tak ada la station minyak... hahah bijak...bijak... ni idea siapa ni?

Nak balik pun jam ok! Sakit jiwa akak... tak tenteram tul... tapi que je la... time aku masuk semua nak masuk... time aku kuar semua nak kuar... apa daaaa.

Nasib baik kat kastam tak leh ambik gamba... kalau tak aku dah snap gamba abang2 kastam... wahhhh... tengok kepoyoaan mereka... padahal kerja cop2 je... aku pun leh buat...sombong macam apa jer...

Masuk Malaysia, kita kereta MALAYSIA kenala isi minyak kat MALAYSIA,kan? walaupun minyak kereta ku dah 'E' pun, kita punya pasal nak isi banyak mana pun ok! Asalkan kawasan Malaysia... kuikuikui. Tetiba sayang Pak Lah ni... opsss ni pun masuk ISA ke? Riso jugak yer tak?


Sementara tunggu minyak di sisi... kita on internet... i likeeee broadband mmg best! Tapikan aku kena ati2 sbb sepupu aku takutkan aku... dia kata tak lama lagi broadband aku senang je org nak ambik, sbb plug macam tu je,kan... harus ku gamtung kat leher ni... korg nampak benda putih atas keyboard tu? Betul jugak yer tak? Seram oooo beli RM 500 bukan RM 5 tau...

Thanks to my beloved cozen Mohd Ashiq... baru kerja, gaji lebih kurang aku... aku minta makan besar, dia belanja aku apa tau...


Boleh la... dari tak ada yer tak... niat nak belanja tu adalah kan... hahaha. Murah rejeki ko abang Ashiq...



Jemput tengok you all.... hehehe...keji aku yeh....

Meh tengok muke hansem mamat baik hati ni...

Gamba lama... ni aku blogging kat opis... aku malas nak mengadap kerja... hahaha gamba baru kat lappy

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Hasra_Razali said...

Bagaikan ku pernah lihat ini manusia..tp di mana yaaa...?

Hasra_Razali said...

Ha...tak silap ku, di waktu knduri adik cida,kan?? hehe..1st time jmpa cida pn, dh bergosip psl cousin2 cida..kui kui kui

Suki Cida said...

hahah betul la tuh cik hasra

iKHMAR said...

hish...
ni yg x sabau nk mndapatkan Celcom Broadband nih!! Hehehe...

chempaka said...

huhu..tergugat nengok filet tuh!! mcD gak petang nih!

Suki Cida said...

ikhmar - ambik ikhmar... mmg puas hati... online di mana2...kuasa di tangan anda!!!!

Cempaka - siler la ke MDc yang berdekatan... tapi nak foloooooo cik cempaka!!!!