Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Nenek dan Cucu

Semalam sekodeng email dari si Mira...sempat jugak aku print screen tanpa pengetahuan mak aku... kuikuikui....



Clik to large view

Mak aku gelak2, tersenyum2 macam dpt email dari boiperen...aku tunjuk ajar sikit lebih kurang... mak aku punya pun aku print screen

Korang gelak la ok! Heheheh

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Hasra_Razali said...

fuhhh speaking london ibu cida ekk...caya laaa....pasni agak2 apa pulak 2 generasi ni nk suruh mak long dia ajar...:-))

ijan said...

sbnrnye aku akan lari bile ngan bdk yg pdai speaking ni. x tau nk jwb soalan diorg. maluuu....

Suki Cida said...

hasra - biasa la... nenek dengan cucu ni... layannnn

iKHMAR said...

Wah...so sweet lah!!!

Suki Cida said...

Sultan - Hahah pandai ke benda... tongnag langgang je bahasa dia...

Ikhmar - sweet,kan?