Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Nuffnang Analytics

Ni yang aku dpt bila tengok analytics dlm Nuffnang...aku tak tahu fungsinya tapi tengok org buat tampal kat entry, aku pun nak ikut la... bole? Boleh tak boleh ini blog aku...sukati akulahkan? Mungkin ni yang di survey oleh pembaca kot... hahah andaian sendiri...bengapnya aku pasal IT ni... tapi tak la banyak... tapi adalah kan dari yang tak ada :)

Tak tahu nak ulas lagu mana... hang pa nanyi la lagu mana pun... tapi aku gelak dengan keyword 'gamba-gamba romentik' , 'isi kandungan kad jemputan ke majlis makan malam' , dan 'menjual baju kurung'... gamba romentik siapa la yang aku upload kat blog ni? Bila pulak aku tulis isi kandungan ke majlis makan malam, makan malam pun tak pernah... makan malam kat umah selalu ler... wahahaha... menjual baru kurung? Lawak tul!

Yang lain ada la kot... takat aku suke buat ulasan tentang cerita aku tengok...


Ok tak tahu nak buat ending yo... chow!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

zbelleza said...

hhehhee..senyonyong pon ader kak..keh keh keh

Suki Cida said...

zbelleza - tah siapa la yang search senyonyong tu ye... hehehe