Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Pengomen Tegar...

Malihat blogger lain buat top ten commentor... aku turut nak ikut sama... chewahhh sanggup buat tu... nasib baik ada kelas tutorial so tahu la aku nak buat macammana... murah rejeki Cik Ceera mengajor buat tutorial ni.

So nak tengok siapa pengomen tegar blog aku?!

Selama ni,kan you all aku ingat Deqna dengan Hasra yang banyak komen... sekali tengok budak kecik ni... padahal aku rasa dia baru je follow blog aku... Vangga oooo tak jemu dia mengomen setiap entry aku... heheheh... syabas bete!!!

Tadaaaa dia la ikhmar... Tahun ni dia ambik SPM... around the conner je... sempat lagi dok baca entry aku... nak kena marah ni.... belajar la dik nonnnn...lepas SPM baca la...sian jugak aku baca entry dia, dok mengadu risau, bengang belajar banyak sangat...sister study smart ok Darling... akak sokong dan doakan Ikhmar berjaya ok...

Wah second Zbelleza dengan Deqna la...bagus2... komen ler banyak2... korang ni masuk blog aku, tinggalkan jejak... ker boring cerita2 aku ni? heheh tak pa la ok! Akak terima seadanya.... uhuhu...

Perlukah aku buat pertandingan macam blogger lain? Ermmmm.... bagi komen sikit... ikut undi majoriti yek... uhuhu... hadiah? kalau takat nak mintak aku umah kereta, masuk pertandingan lain yeh... aku bagi takat berus gigi dengan ubat gigi... wakakak... amacam Puan Azura? Nak masuk pertandingan kalau hadiahnya itu?

/me gelak guling2.... jatuh katil jatuh kusi...ok dah over dah ni...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

Hasra_Razali said...

HasraRazali tu kena add 3 more comments ok...cewaaahhh...hehe....

tak pe la ekk...dpt tmpt no 4 pn jadi la...but u r the first winner in my blog, u knoww...! hehehe

well....as usual la kan, of course princess yg paling atas ..thanks cida..krn slalu men'nya-port' blog ku...support mlalui komen la kan...ke nk bagi duit lak lepas ni? kui kui kui

AzuraNizam said...

adeh..mak terkena..dus..duss..menyesal bagi idea berus gigi tu taw..

Unknown said...

alaaaaaaa kalah semata jek ngan ayen..tak aci ni!!!

iKHMAR said...

HOhoho~
sangat terharu.....!
sangat the bangga jugak!!!
Wakaka, tak sangka plak byk bebenor komen iKHMAR yek!!! Hehehe..Terima kasih daun keladi, hari2 iKHMAR komen lagi....=)

iKHMAR said...

Owh, lupa nak ckp...iKHMAR pun doakan semoga segala hajat akak dikabulkan Allah,..Insya Allah~ =)

Suki Cida said...

hasra - oh aku mmg selalu di atas... wakakak.... alah coment le banyak2...

azura - hahah ok le tu... save buget akak uhuhuu...

ena - hahah kasi pencong ayen...

Ikhamar - komen anda amat di alukan sista! oh time kasih atas doa tu yer :)

Deqna said...

eh kita pun msk dlm list..soker2.. yelah i pun noticed si ikhmar tu tegar btl mengomen entry cida tau.. cayalah...

kalau saya wat komen analis ni sure cida yg jadi winner.. surenyalah.. coz u r my loyal reader too..

Suki Cida said...

deqna - tu la terharu bila org komen2 ni... rasa tak la sia2 entry kita yek...

Deqna buat la sama macam ni... tengok siapa banyak komen tu... bagi penumbuk sikit... biasa nak komen2 yek... hahah... gurau je... nak jugak tahu ranking saya ke berapa ni...kalau deqna tak kata saya loyal reader pun tak pa... saya sendiri label as loyal blog deqna ok! buat ar nak tahu jugak saya yang keberapa...heheheh