Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Teringin?!!

You tahu semalam aku teringin giler...giler nak makan mee hoon bole? Nasib tak giler... pagi semalam perut aku dok memulas... tah apa hal tah... berapa kali gi tandas... bole la pulak nak gi kerja perut meragam...

Agaknya semua dah terkuar tu kan perut jadi lapa... and terpikir nak makan mee hun mamak kat opis aku... Bole sepanjang jalan ke opis, aku terbayang mee hun tu... terliuq oooo... giler kalah org mengidam ok...

Sampai opis dalam 855... aduh nak gi beli terus takut merah pulak punch card... so ingat nak punch than turun... sekali aku nampak kat bawah despatch2 ni berkumpul kat bawah... bengang tul!!! dah la diorg jenis org lalu nak pandang... so akakkan very the shy gitu... so pujuk ati... esok je la makan mee hun mamak tu...

Tapi bolela pulak nak buat kerja tak leh... apa ke hel... mee hun memangil2... dlm hati dah menyumpah mamat kat bawah opis tu... masuk la dlm, semua dok bertengek kat luar apa hal?! Tuk makluman korg, kawasan opis aku kan semuanya Logistics... so despacth2 ni datang pepagi biasalah nak collect BL la, Seal la apa kebanda semua tuk company diorg... so sementara tunggu document diorg siap, diorg berbual2 kat depan company... pastu berkumpul la...

Aku tengok jam dah 930... pujuk ati la makan je la biskut... waaaaa hati tak time doh! Perut nak mee hun jugak... ah nekad la... turun je la... aku nak beli makanan, bukan aku nak bogel depan diorg pun,kan? Hahahah.... capai wallet aku...zazzzzzz turun...

Turun2 tengok semua tak ada... hahah hati senang lengang lengok ke kedai mamak....


-Mee hun yang aku dok mengidam-

Ayam tak ada, daging tak ada... kosong... letak tauge je... jangan tak tahu aku ni giler sayur... semua jenis sayur dan ulam aku makan ok! Aku tak tahu awat setengah org kata nak makan tauge nak muntah...


- Tutup tirai, kunci pintu -

Jangan kaco akak nak makan yeh... syorga ooooo... aku tak tahu kenapa aku macam org kempunan nak mampus...


- Sila tengok je yo!-

Sedapnya you allll..... masuk tekak... puas doh ati aku... kuikuikui...hehe sila abaikan muka aku yang besar pasu bunga tu yer....

Sambil minum nescafe... aku rasa nikmat sangat... esh ni dah mula la musim aku buruk lantak kalau korg nak tahu... kalau nak diet melampau2 diet... tak makan... kalau lapar... buruk siot!

Uhs habis... bRupppp.... haiiii cili, nasib baik ko pedas, kalau ko tak pedas dah lama aku telan ko... wakakakaka

- Sodap! -

Oklah... nak sambung buat kerja...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Me, Mrs Taj said...

klu akak mengidap mkn mihun, kite mengidam nk makan mee celup plak..kedai tu tutup lg la..mmg sedap mee celop dia..klu akak turun bangi on weekdays kite bawak akak gi makan sana..nak?

Hasra_Razali said...

aduhh lapar jugak laaa....dr mlm tadi lagi duk melapor ni...huk huk huk...

zbelleza said...

mmg kan..kalo dah teringin tuh mmg akan teringat ingat jek selagi tak dapat..nak bt keje pon xtentu arah..hikhikhik

iKHMAR said...

Huiyo!!
ni memang lapor bebenor gamaknye...
hehehe

Suki Cida said...

mrs Taj - wahhh ok jugak... bole... sedap ke? jommmmm

hasra - makan ler... mee hun yang cida beli ni murah RM 1.20...kalau boleh post dah lama post...hahaha

Zabellza _ aah la bell melampau2 teringin akak... kalah org mengandung ar

Ikhmar - tu pasal... selagi tak dpt tak tenteram...kuikuikui