Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 12, 2008

Budak Itu....

Nama budak ni? Aku tak tahu.... tapi sangat peramah (peramah ke?), gelak je... aku dok mengagar dia tersengih2 gatai... time ni aku ulur tangan konon nak dukung dia... dia hulur tangan dia... bila mak dia pandang je aku buat2 tak nampak...

Tapi mmg gemukz dan comei la budak ni... tetiba teringat pelakon kanak2 cine yang main Kungfu Shoulin tu... korang ingat tak budak gemuk botak tu? Hahahah ni adalah jelmaan budak tu agaknya...

Sabo eh Pidah berapa bulan je lagi... Pidah dok layan budak tu... terkekek2 dia gelak... Cute :)



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Suri said...

cutenyer budak tu, kalau aku dah dpt dukung aku bawak lari kot. hehee

ღ lienurulz ღ said...

anak cine ni badan besau2 kan..comel je tgk tembun nye tuh..

anak nurul yg 2nd lahir kat sini,ade plak nurse sini suh kasik sup tutt tuh..mengong tul..!!xtau nak beza kita pakai tudung skalipun..huh

padan la anak derang bukan main berisi kat sini..kui3