Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 12, 2008

OKU

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Muahah... kejinya aku... mak aku ni dia ada problem tau... kalau jalan2 dia mesti nak gi toilet buang air kecik tau...mmg wajib... jadi aku dengan Pidah malas tul kalau dia nak ke toilet... terpaksa cari toilet dalam apa cara sekali pun.

Kat ikea mmg ramai giler org... sampai kat toilet pun org beratur... so kita suruh ibu gune toilet ni je... anyway kaki dia sakit takut jugak kalau dia jatuh,kan. Hehehe... tapi bila kuar tengok aku ambik gamba, dia jerit... "HA! JANGAN LA ALONG... NAK MASUK BLOG AR TU!"

Yah bijak... pandai ibu....*gelak puaka tebing biru....*


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Anonymous said...

hehhe!
xbek tol akk ni..:)

Suki Cida said...

Hanim
I know... heheh kejikan?

Suri said...

eerr bukan mak ko jer.. aku pun suka masuk toilet handicap. sbb besar! i like.. hehehe

Me, Mrs Taj said...

eee tak baik tul akak nih...sabo ye makcik, anak makcik mmg mcm ni..otak gile2...

ღ lienurulz ღ said...

haha..riso ibu anaknya masuk dlm blog..
nak wat camne ibu,anakmu cida ni mmg kijamm..:p

Deqna said...

anak sapa lah ni???? kenakan mak sendiri..hehe