Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 12, 2008

Ikea

Since umah baru Pidah banyak kekurangan, rod langsir tak beli lagi, rak pinggan mangkuk pun tak ada, tong sampah pun tak ada, mcm2 la tak ada... Fidah ajak kami shopping dekat Ikea... tengok apa yang patut... lepas list out barang yang tak ada, maka kami bertiga zooooommmmm gi ikea...

Shaiful tak ikut sbb dia ada janji dengan sepupu dia nak kuar sesama. So it just me, Pidah and Ibu.

Ahad, ikea terlalu ramai org! Sangat ramai... ayo! Adakah semua org pindah dlm masa yang sama? Sesak napas aku ramai2 ni... macam ikan sardin ok.

Tapikan uols, lain yang kita list, banyak pulak yang kita beli... terlebih2 ok! Niat nak beli rak pinggan mangkuk, rod langsir, few barang tuk toilet dia. Erm dah over2 lak beli. Tak hinggat! Inilah pompuan.

Mak aku banyak oooOoo berjalan,takut jugak kalau kaki dia sakit. Mmg sakit pun. Jalan berpaut. Mmg sakit kaki... aku yang sihat pun kaki sakit apa lagi mak akukan?

...Nama je mengandung tapi tak tahu penat la perempuan ni....

... Gedikz dengan ibu...

Time nak bayar... kaunter semua bukak! Bagus... semua org berbelanja macam kitaorg jugak...luper diri.

Di sebabkan ibu tak sihat, Pidah mengandung, berat tak berat aku lah, kan kena pikut barang2... angkat benda-benda ni ke kaunter, ke kereta! Kijammmm....

Aku jenis yang lembik ok... angkat barang pun tak larat... tapi sbb anak yang baik, kakak yang susah nak dpt dlm dunia, aku gigih angkat ok... mengeletor tangan tapi ku gagahkan juga nak angkat.

Sekarang time bayo!ambik ko! Barang umah ko berharga RM 651.30... minah ni duit ilang pun mampu beli... tak pa rezeki Rayyan kata dia... macam ni aku pun nak mengandung ar! Lalalala
~Haiyakkk! Mak aku karate! Tawin dulu!!!!

Dalam aku tengok mamat ni punch harga barang2... aku terperasan satu... Vuntut dia... Very the seksi.... wakakak... ingat aku ni hapa? Tak ada masa nak tengok Vuntut org ar.... aku perasaan jean dia JENAMA Ikea... wakakaka.... kalau ada jual korg nak beli ker?

Sesungguhnya aku jahat! Tak la tapi tertarik Ikea provide jean kat woker dia... so sesiapa gi Ikea, perhatikan Vuntut2 pekerja di sana, snap gambo, tepek la kat blog masing2... wakakak. Tapikan uols, mamat ni hensemmmm oooOooOo...

Ok lepas bayo, kita test barang elektronik... kot2 tak berfungsi boleh jugak patah balik...

... Ok berfungsi...

So lepas tu kita hantar barang kat kereta... kami tak puas lagi nak berbelanja. Bayangkan dari kul 1.30 ptg sampai Ikea sampai kul 7.00 baru kita habis shopping.... kematu pungkuq aku... betis aku terketaq OooOO...Mak aku mula merengek sakit kaki... lalalal

... Pidah and Ibu, bersama barang-barang...

Aku nak jugak dengan barang2... tapi nampak lain. Sesungguhnya mak aku ni sajer je tau nak menyelit...

Masukkan barang dalam kereta, supaya senang kami berjalan tanpa barang

....Ok barang umah dah selesai....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Me, Mrs Taj said...

akak mmg sesuai la jd bibik!!! ikut je majikan ke hulu ke hilir..lps ni mesti akak yg duk masang brg2 tu..tul tak? hauhauhauha...

Suki Cida said...

mrs taj
SALAH!!! kahkahkah... dia pasang sendiri la laki bini... anyway helping her just bcoz dia tak leh nak buat banyak sangat benda... tinggal berapa bulan je pun... lepas tu buat la sendiri... im the type malas ok! tengok sendiri knp dia kawin dulu... wakakak...maid kene always rajin, akak mmg taip malas..

Suri said...

ikea la tmpt yg aku paling malas nak pergi sbb besar sgt. dah tu bukan semua yg mampu dibeli. buat sakit mata ku ajer... :p