Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 12, 2008

Steamboat

We all pilih kedai makan Steamboat Ketam Village... dah lapar sangat... kedai makan lain macam penuh je so kita pilih yang ni... agak ramai org jugak la, tapi lapar punya pasal, kita di tempatkan kat luar...


Kita ambik Golden Combo Set... ok jangan risau, kedai ni halal... aku pun memula was was jugak, tengok ada tanda halal, so masuk... we like steamboat anyway... sodapppp...

Inilah set yang kami pilih.... nampak tak? jauh sangat ke? kita zooommmmm sikit.... jettttttt

Inilah rupa hidangan kami...wah very the sedap ok!

See aku main masak2 kat sini... sangat sedap tau...tak tahu la tekak aku, aku dengan family aku mmg suka makan benda bersup2, steamboat ni mmg makanan pilihan ar!

Kaco...kaco cepat ar masak!

Ibu kesayangan ku...

Ok... tetiba jam lak otak aku nak buat ending... MOTIP? Korang layan je la gambo aku yek...tak banyak pun...

Ok Pidah yang bayar... ngeh ngeh

Licinkan?

Posing adik beradik... lama ok kita tak ambik gamba bersama...miss you la sista!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Anonymous said...

sedapnya steamboattttt...lama dah x mkn steamboat...bila la nk g mkn nih...terus rasa lapa..:p

Me, Mrs Taj said...

my favorite steamboat....akak tak nangis ke waktu nih? sedih kena tinggal..hauahuhauh

Suki Cida said...

Hani
We all suke makan steamboat, try la kat Ikano, kalau u gi singgah sini, tekak i ok je, sedap....

Mrs Taj
Nangis? Kenapa nangis?

Suri said...

wah steamboat bestttttt

KiKiHanakO said...

bila nak ajak kita plak.. hhehe

ღ lienurulz ღ said...

waa..sedapnya layan steamboat..
kopak la kak fidah aritu eh..hehe