Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 20, 2008

Gaduh...gaduh...gaduh

Aku rasa aku ni kan, lalang ar... hahah aku jugak rasa aku ni bermuke2... rasa serba salah je... cit! Plastik!!!!

Kat opis aku ni, aku baik dengan akak ni... aku jugak baik dengan budak cine ni yang boleh consider as manager la... jadi serba salah... biasalah aku selalu lunch dengan akak ni... so when kita ada masalah kita ceriter kat dia... dia pun citer benda yang sama dengan aku... tak puas hati asik kena marah dan kerja asik di tolak kat dia... dia kata manager aku ni poyo tak mo tolong dia, bagi instruction itu ini, pastu kelam kelibut je lebih tang bila bos ada je la... BBB(buat-buat Bz)... anyway aku dah dengar 2 org complain pasal dia, bila bos tak ada dia main game... tang bos ada dia bz memanjang, aku pun jadi geram jugak sbb kalau jumpa dia dok main game... tapi bila aku tanya something dia macammarah nak jerit2... bengang!

TAPI... manager aku ni selalu jugak cerita masalah pekerja lain dekat aku... dia lak mengadu akak ni lembab, buat kerja last minit, dia ni complain dia tak tahu buat kerja... yang dia ni pun complain dia tak pandai nak arrange masa...bla..bla...bla

Dan aku tak leh nak nafikan juga apa manager aku cakp tu ada betulnya...

Macammana tu?!

Sangat tak sedapkan kalau akak tu tahu aku mengumpat dia kat belakang, dan sama jugak dengan manager aku ni... yer la dua2 mmg tak leh nak bertemu muke... kadang2 terdengar diorg jerit2 gaduh... dlm kira 10, mesti salah sorg masuk bilik aku lepas geram... mulut ni ada jugak nak bercakap pasal org tau! Setan la ko cida!not gud...not gud... dengar dahlah kan... tambah garam pulak...bad cida....

Motif gambar? Heheh aku sendiri tak tahu...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Hasra_Razali said...

Motif gambar? hehe..merenung masa depan...yang mana aku nk settlekan ni...hehe oklah merujuk kmbali citer cida, apa hasra leh ckp..

"baik berpada2 jahat jgn sekali" sbb kita dh nmpak org tu, leh berckp psl org ni depan kita apa smua tu...tak mustahil juga, org yg is2 bercerita ngn kita tu pn,ada pernah bercerita psl kita d belakang kita..bkn nk syak buruk, cuma berhati2...kita dgr je org luah apa kat kita...yg mana kita leh nasihat kan leh la nasihat kan...itu pndpt hasra ajer la..