Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 20, 2008

Postpone

Ingat tak aku ada appoiment dengan Lembaga?!

Lembaga?

Lembaga mana?

Lembaga Tutututuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

Macam ni, aku dpt remainder dari LHDN nak dtg audit pasal PCB... tahukan PCB tu apa? Yang kena potong tiap2 bulan tu kira korg mmg kaya la... jadi Lembaga ni suke ikut org2 kaya macam korang... so ini la kena kat aku...

Sepatutnya appoiment aku dengan diorg is today! Yah diorg nak mai sini... tapi akukan tak berani la nak jumpa diorg... mmg nothing to hide actually, tapi sebagai langkah berjaga2 jer... menjaga kepentingan laki sendiri.... hahahah... Deqna mesti blur... hahah meh la...korang mesti ingat aku ada scandle dengan bos aku ni...

Cerita Sebenarnya.....

Macam ni... aku selalu refer bos aku laki aku sbb dia suka suki marah aku... dia ingat aku ni bini dia ke nak marah2... kalau aku bini dia pun jangan harap dia boleh sesuka marah aku... muahahah... tido luar rumah.... macam tu....

Jadi korg mesti terkejut korg kata 'siapa laki cida ni? scandle dengan bos ke?'

Mintak simpang! Perangai bos-bos ni sama je... kadang2 terbawak perangai ke 'bossy'an kat uma... kat umah nak mengarah, dengan bf nak mengarah... hehehe...oklah tak semua gitukan?

Boss aku mude, umur around 33 je baru... ha! pluss hansem and plus kaya oooooOoooo... tu yang syok sendiri... hahah betul2 tak mungkinla terjadi... muahahah so veranggan je lakan... ok that the story... alasan aku gune macam tu sbb dia suka suka mara org, mak aku pun tak marah aku macam tu... heheh.... so itu semua gurauan je...and second reason sbb dia hansem tu je pun...

So... aku call la pegawai yang bertugas... minta tangguh... auditor aku nasihatkan supaya aku jumpa diorg sendiri kat sana... sbb ada PV yang confidential. Biasalah kang jumpa silap meleret je nak itu ini, at least kalau kita ke sana, dia jumpa apa-apa pun, kalau dia minta PV boleh la alter mana yang patut.... wahhhh terlepas cakap sudah...

So aku diorg suruh aku hantar surat pada mereka... so aku pun tulis arrr....bosan aku tulis surat formal! Thanks to Ab / Mahasayang sbb dia tolong aku buat surat ni... tetiba je jadi bengap nak tulis surat formal BM... kalau english lain la kan... tu la dok buat blog, ayat pasar aku ni tak leh nak ilang daaaa....

Jadi aku telah beritahu pegawai ni aku on leave Khamis dengan Jumaat... dia minta aku buat surat... so nest week kena la aku pergi... boring! Tak suke nak kuar opis ler!!!!

Tapi wat to do? Nama pun kerjakan? Buat ajo la...

Dont complain!tak suke hamun je.... hahah bole?

Korang jangan tiru cara aku ok! not gud! not gud!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

No comments: