Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 20, 2008

Kucing ke beruk?


~Ni zazu~

Lihat sahaja apa yang dia buat pagi ni! Zazu bikin Mummy sakit jantung la....

Ko ni momyet ke kucing? Aku pun tak tahu macammana dia naik atas bumbung tu... eksen lak tu...bukan main kau cat walk kat atas tu... sampai aku panggil boleh buat lawak memain... piat telinga tu zazu baru tahu...

Puas jugak nak suruh dia turun, tapi tak mo...

Mak aku jerit, lintang pukang dia lari... sebelah umah jiran aku, umah cine bela anjing... dia boleh nak jenguk nak cari gaduh dengan anjing tu.... hahah dia gongong (yer ke ayat ni) je mencicit zazu lari...

It take 10 minit nak turun... sengal! perangai macam beruk tak leh duduk diam...*kan mummy dah bising!

Eh korg bosan ek cerita kucing?! Hahah... tapi aku suke.... layannnnn....

NOTA KEPALA :- J low, pls sent your pet's pic at suki_cida007@yahoo.com ok... i nak tengok jugak... interesting she got cats in her house, dog, ayam... hahah apa lagi J low? Heheh dont forget yah... :) Yang lain kalau ada kucing boleh jugak sent tru email :)

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Wahidah said...

suka cat eik??? salam ziarah

Deqna said...

takpe kucing InsyaAllah kalau dia jatuh pun dia takkan patah2 punya..pernah dgr citer tak salah kucing jatuh dari tingkat 5 tapi tak cedara pun.. sbb derang cam ada spring gitu..

Anonymous said...

woi...takde lah letak ayam dlm rumah....ada ayam dlm reban laa...lupa sebut yg satu lagi,,,PIG...ada 2 ekor...hehehe..dah gemuk dah..