Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 20, 2008

Meet someone...

Aku jumpa mamat ni lepas balik kerja semalam... kebetulan ada hal, aku call dia ajak dia temankan aku makan kat luar...


Tengah2 bulan ni bole la pulak nak makan SR,kan? Ingat nak makan macaroni cheese, tapi elek la pulak... so aku terus order Spegeti Meetball ni... actually aku tak pernah ok makan lain dari menu Tom Yam In Noodle... so nak ubah selera... mamat ni makan Tom Yam Khung... malas aku nak ambik gamba makanan dia, sbb dah banyak rasanya aku tepek kat blog ni...

Aku janji dah banyak kali nak diet! Dari sehari ke sehari... badan dah macam tong drum pun tak menyedor lagi! Bayangkan aku makan benda ni...tapi mmg sedap la... aku pun tak tahu nama benda alah ni... tapi not bad! Benda alah ni kita makan share2.Tak larat nak habiskan sorang (Crossing finger) wakakaka.

Ni dia! Menu pilihan aku... seyes TAK SEDAP!!! Sangat frust ok! Baik aku beli kat Pizza hut je? Kan lagi murah dan sedap?! Hampeh tul la!

Kalau kat SR aku rasa yang sedah boleh di terima tekak ialah tom yam dia... mavelos!

Tapi Spegeti ni mmg tak sedap! Bukan sbb aku tekak malaysia... no tak mungkin! (chewah ayat cover la tu)... mmg rasa semacam... rasa macam diorg simpan dalam laci je...hahah korg pernah ke ambik makanan dlm lari? Macam tu la rasa pelik... so tak berapa habis.Heheheh

Ambik ko hancur aku kerjakan kuih ni... tapi try la... gi ke SR yang berdekatan... muahaha... harus promote ni!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

Me, Mrs Taj said...

akak ni suka berahsia tau!!

Unknown said...

makan lagik..
camne tak bolat pp tu hehehe

Hasra_Razali said...

Mrs Taj--> tak pe la...kak cida tgh nk berahsia lagi tu...(smbil kenyit mata kt cida..)

Suki Cida said...

mrs Taj
Tak pa... bukan rahsia, mamat ni tak ada hidung, dia malu... heheh

Ena
Tak pa... tak makan pun pipi bulat... apa citer... heheh

Hasra
:)

iKHMAR said...

errrr.,,
mcm pak Arab jew~ =p

Deqna said...

bila nak letak wajah keseluruhan org itu??

ღ lienurulz ღ said...

tang janggut sejemput tu..erm dpt kubygkan orgnya mesti encem kann..kihkihkih..

apsal pict sokmo tang belakang je nih..
bila nak tepek satu bdnnya..kui3

Anonymous said...

to be honest that spaghetti looks so dull + cheap...overrated jer secret recipe tu