Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 30, 2008

Angpau?!

Lepas mengemas umah, aku packing baju... so sebelum packing baju, aku siap2kan duit raya tuk mereka yang tertentu.... uhuhu.... limited ok! Aku tak ada duit nak bagi semua org... minta maapla yer... aku bukan manager atau pegawai yang bergaji besar.... akak cume kerani jerk :p

So berapa la sangat gaji seorg kerani account yer tak?


Tadaaa... aku tengok blog org lain bukan main banyak angpau... banyak la isinya... aku yang ni je la.. banyak cozen aku dah kerja pun... Kira aku ok lagi tau... cozen aku kerja Eng Petronas lagi la... tak bagi...lagi limited dari aku ok! Kejam... kejam ko Reza!

Haruslah tulis nama, sebab setiap sampul mempunyai jumlah yang berbeza ok... buat la diorg dpt sampul ibu atau nenek tu, kayo bebudak ni...

Heheheh.... ni yang kat Malaysia... Singapore aku tak tukar lagi...esok baru nak carik...

Wah angah tahun ni tak bagi angpau la yer, bagi la duit Canada heheheh sedia tuk menerimanya... akakak

Oklah dah pukul 3 ok! Nak tido!Adios... ada cerita aku update lagi ok!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Anonymous said...

aku nak gaaakk!!! mana aku punya??!! -ZY

Unknown said...

cida...
Kakak dan Adik nak jugak..
letakla nama drang skali uhuksss