Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 30, 2008

Packing!

Mau balik tapi malas nak mengemas...aku masih lagi mengadap blog nak update citer. So aku mengemas dalam pukul 2 pagi ok...mata dah pedih, mengantuk... tapi sbb nak raya, ku gigihkan juga.... uhuhuhu...

Dalam banyak2 baju... baju raya yang penting oooo... so kuarkan dulu dari lemari... kang tak hingat mampus ooooo, tak beraya aku....


Ni jer barang aku...beg baju, hangbeg, beg lappy, kasut raya dengan beg make up aku...

Didi satu beg je... yang lebih tu biasalah mercun si Mira dengan Kuih raya tuk kampung....

Beg ibu dengan ayah...

Ok lauk2 semua dah ready bawak masuk kereta...


Jom balik kampung semua!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

iKHMAR said...

yeay!!!!
slamat rayeeeeeeeeeee!!!!!