Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 30, 2008

Giler jam...

Aku ingatkan semua org dah balik bercuti... tapi jalan masih lagi jam ok! Aku pun tak tahu kenapa...anyway jalan ke opis aku tak pernahnya yang jam... tetiba kali ni aku tengok lori banyak sangat... buat jalan semua lembab ubi...

Wei 'meke' tak ghoti balik kampong ko?!!! Tention... kuar awal gi isi minyak tadi... ingat sampai opis cepatlakan... harammmm dok kerana jam...


Mereka-mereka yang tak reti balik kampung.... nak kata semua ni nak arah balik kampung tak jugak sbb kalau ikut jalan ni dah jalan ke Pelabuhan...

Jalan ni tak pernah sibuk ok... tapi ari ni giler jam... tengok kereta aku tak gerak... yang lain semua dah jalan daaaaaa


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

No comments: