Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 30, 2008

Menyampah!

Aku malas nak citer... hati tengah panas! Ingat tak 2-3 hari lepas aku ada citer pasal in tray aku yang banyak tuh?

Ok aku dah settlekan semuanya ok! So aku ingat aku dtg kerja ari ni boleh la buat filling aje... sekali tu depa ni bagi aku semua payment voucher dan invoice macam 10 tahun diorg simpan... agak2 lakan... org nak raya.. nak cuti!!!


Ambik ko!!!! Sakit hati tak tengok? Sila sakit hati... kalau korang rasa 'alah bukan banyak mana pun' aku tak nak geng korang! :(

Apa pun cuti tetap cuti... mmg Isnin depan la aku siapkan!

Pedulik!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Unknown said...

hahahahha
ena pun malas keje ni tapi bos kecik still bg keje..
wat keje pun dh lembab sbb memang malas la! ahaksss

Suki Cida said...

ena- tak yah kerja.. kita raya!!!! uhuhuhu