Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Cozen

Nama dia Hairy... Couzen aku yang tercinta... rapat selain Din... Kalau Din tak dpt sangkal la,kan? Tapi aku dengan adik beradik diorg ni dah macam kakak dengan adik... Maklumlah aku tak ada adik lelaki, and diorg lak ada kak seorg tapi confirm tak nak mengaku kakak.... larikkkssss kang Kak ina kejo aku dengan penyapu.

Bila dah besar ni makin rapat lak... seyes, kalau korg nampak kitaorg kuar mmg confirm la macam boyperen and girlperen... tapi tu la, bila dah besar macam ni, nenek, mak aku, mak diorg dok asingkan... aku slumber je lepak sebilik dengan diorg sbb nama pun adik2kan? Tapi kang mula la nenek aku, mak cik aku, mak aku bebel kata dah besar tak leh sebilik la apa la, macam pelik... kalau tahu gitu jangan la rapatkan kami kecik2... kan...kan?

Masuk umah je mesti cari Harry boy! Nenek ku mmg tak berkenan kalau aku dah berkumpul dengan diorg.... uhuhuhu...

Pernah sekali Ex bf aku kena sound dengan diorg... terharu ok! jangan memain... tak sangkanya tak ada adik lelaki tapi diorg ada kalau aku di timpa susah oooo...

Bila aku putus cinta tengah frust pun diaorg caring sangat... bawak gi makan, cerita itu ini... seronok.



Dulukan pernah sekali aku kuar dating dengan pak arab, than jumpa my other cozen Reza dengan Rizal... so aku kalau jumpa diorg macam lupa dunia,kan... Rizal salam aku siap cium kepala aku ( bukan dahi yek... kira rambut ar) sebelum jalan... Pak arab muke sedepa, ngeh...ngeh... pekak ke diorg panggil aku kakak?! Anyway aku dengan Rizal dengan Reza tu mmg dah macam adik aku... and yet kalau Bapak diorg ada, bapak dia boleh jadi wali aku ok! Sedih tetiba rindu my uncle...~ Al -Fatiha

Diorg jaga baik punya... tanya Shaiful, kalau tak percaya... aku rasa mula2 Shaiful pun susah nak time... tapi dah jadi part of family dah biasa dah... Dulu waktu diorg ada krisis Rizal mmg ambik berat... so me and family mmg bersyukur sangat dengan kehadiran sepupu2 aku ni...

Actually aku tak pernah anggap diorg sepupu... tapi adik beradik... tengok sendiri la kalau birthday aku... ermmm semua ingat... pidah kawin semua ambik cuti awal tolong itu ini... so for my future husband, janganlah di kau nak jeles dengan adik2 ku ni... mereka ni lebih dr segalanya... kalau sepupu org lain aku tak tahu, ambik kesempatan ke apa ke... tapi not them... aku membesar sama dengan diorg... and this special entry are dedicate to Rizal, Reza, Harry, Din and not forget Ezat...
NOTA KEPALA :- Sori yek gamba Harry je ada... muahaha yang lain gambo tak jumpe... malas nak cari... ambik apa yang ado...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

AzuraNizam said...

hamboih..mesra alam nampak..hehhehe..takdela baguihla mcm nie..zaman sekarang byk xkenal sedara mara..


#suki..susahla asyik nak taip word verification tuh..remove takle ke :P

Suki Cida said...

Azura
aah mesra alam... tah yek tapi cida mmg rapat dengan sepupu baik belah mak mahu pun ayah :)

Ok dah cancel word verification tu... :) pasni leh komen selalu ok

iKHMAR said...

Wah~
so sweet! best nye...
ni yg buat jeles ni..kehkehkeh...

Suri said...

oh berbeza dgn diriku... aku ada 3 abang yg terlebih protective, siap masa kerry nak kawin dgn aku, tiga2 abang aku interview dia lama gila ok??? hahahahahahaha

Suki Cida said...

ikhmar
Tak baik jeles2... ok sekarang rapatkan diri anda dengan sepupu anda...

Suri
Best la ko, kalau aku ada abangkan best...sian akukan?

Suraya said...

ha tu la.. ada abang sendiri best tu best tapi selebihnya byk ke arah rimas!! hahaha..

Suki Cida said...

superstar
Yer ke? HAhahah patut kerry yang rimas ooo... tak pa la... diorg sayang ko... tengok open house ari tu korg mmg macam kawan2...

ღ lienurulz ღ said...

sama ah tu..nurul pun rapat ngan sepupu laki suma.
tp dah kawen nih,lain sket..
xleh gurau2 cam dulu dah..huhu