Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Melayan Naufal...

Aku tak ada kerja... Herry bz melayan tetamu, kawan abang Nizam, so takkan nak menyelit.

... Jom mak long main Giga...


Naufal dah get ready kuarkan semua 'Giga'... aku pun apa lagi, susah Naufal nak rapat dengan org... so take this opportunity to play with him... chewahhhhh....

...Haiyak!!!...

... Mak long tembak Naufal...

Terkekek2 Naufal gelak.... aku suke.... layannnnn

... Nazmi yang tak puas ati...

Bila tengok abang dia terjerit2 happy, maka si adik yang tak mo org datang dekat nak join sekali... mak long lagi la suke... tapi sekejap je... pas dia sodar keliling dia org asing, dia mula mencari org yang dia kenal....

... Siapa boleh terbang tinggi....

Ok yang tengah tu anak siapa tah... tengok aku main dengan Naufal dia join sekali... seronok tul layan diorg... Naufal yang bijak, bila aku cakap siapa yang boleh terbang tinggi, dan dan je dia bangun.... hahah mak long mengalahlah... kang bangun ada jugak dia baling Giga dia tuh

... Oh aku tak mo kalah...

Aku melutut, so boleh lawan diorg, tapi Naufal mula melompat... aku takut jugak Naufal jatuh, dia nak lebih tinggi... ok... tukar cara permainan... kita karate je ok... Giga Nufal dengan Giga mak long siapa boleh menang.... sekali tu...

Raksasa dtg menyerang!!!! Muahahah mak aku join sekali... naufal menjerit2... kahakah... mak sedara dengan nenek sedara sama je sewel.

Ok stop playing with Giga...kita tengok Ultraman pulak ok... perh Rayyan kena didik macam ni, senang idup mak long dengan Nenek ko... Naufal kalau dah mengadap kartun, mmg diam... seolah di pukau...


Ok Naufal, enuff of Giga yek... jom ambik gambar!

... Wekkkkk....


Ok itu je gamba Naufal... i already miss him... bila kak nadiah nak bawak naufal yek...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

zbelleza said...

ooo akak suka budak2 yerk..:p

iKHMAR said...

syioknye...
kalo iKHMAR ade adik kan best...
Sob, sob, sob...=')

Suri said...

oh i love kids! kite leh geng. aku kena bawak ko gi semenyih one day nanti. anak2 buah aku belah kerry tu semua boy and chomel and gatal lak tu. hehehehehe

Suki Cida said...

Belleza
Suker bangat!

Ikhmar
adik lain dengan anak buah... adik akak ada tu tak mo ke? muaahhah

Suri
Syokkan ada budak? Bahagia... kalau yang buat perangai tu aku kalah sikit daaa... tak tahu nak pujuk :P