Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Shopping....

Saat di nantikan selepas raya... ooo last two month aku rasa duit aku berhabis tuk persediaan raya dan tuk hari raya... kali ni balas dendam oooo....

Sakit2 pun aku tahan semata2 nak kabulkan hajat di hati :)

Memula masuk Cosmo tapi tengok baju tak menarik, so singgah Nichi... ya!!! gua sebat 2 pasang baju... syorgaaaa...Kali ni pilihan aku warna garang...kalau korang nak tahu baju aku banyak warna hitam, tak hitam gelap... tapi ku tertarik dengan dua adik beradik blogger ni, Ceeramon dengan Viruspadu... suke tengok diorg pakai baju yang garang2 warnanya... Viruspadu biasalahkan pinknya, ceera dengan hijaunya... suke tengok pakaian warna ceera yang ceria... kalau hijau, hijau garang, kalau merah, merah garang... kalau kuning, kuning terang... wahhh tetiba nak mencube.

... Boyo, bayo...

... Ok happy this time aku dpt 2 baju...

Lepas beli baju aku, si Didi lak baik punya pujuk nak beli baju Roxy kat reject shop... pastu bila dah beli tuk dia, sian lak Mirin dengan Mira...tak palah tengah sales pun, tak salah kalau sesekali belanja diorg pun...

Mirin tak ada masalah nak cari baju, the thing is Mira... 10 kali try baju semua sendat... masam giler muke sales gurl tu... lantaklahkan...ada promotion satu baju RM 19.90 kalau ambik dua RM 29.90... so ingat ambik Mirin satu Mira satu... tapi hampir sejam kat dlm kedai tu, Mira tak leh pakai... sendat sesendatnya... aku pun pakai saiz M ok... comei tak aku? *menari pusing2.

So at last gi Jusco... sian dia... nak jugak baju... tak puas hati...

Tengok dia beratur ke fitting room, sambil memegang baju fav dia. Tapi sayang baju tu pun dia tak muat... sian dia...

Dia lak minat baju ni... ooo very the mahal... buget akak paling mahal pun RM 30 jer... lebih sori...hahah mak long kedekut juga tau... siapa cakap mak long baik?

Oklah...at last dpt la apa yang semua nak... Mirin satu, Mira satu, Didi Satu, Mak long over sikit angkut 2 baju.... wakakak *gelak puaka tebing biru

So inilah yang kami beli...

... Baju Didi...

... Baju tuk Mirin...

... Baju Mirah, saiz 'L'...

Baru dia boleh muat ok... kalau tak 'L' pun dia tak boleh muat... so boleh la... harge? RM 59.90 dengan potongan 50% so masih dlm buget lagi ar... hehehe

... baju tuk saya, muahahah...

...Cantik tak? warne unggu...

...baju warne hijau...

Kalau u all nak tahu aku tak pernah ada baju warna hijau ok... ni kali pertama and tetiba aku rasa sukeeeee...cinta sama ini warna...aku nak hidupku penuh dengan warna warni... dpt gaji aku nak beli warna kuning pulak... wakakak! terover sudah!

Tuk pengetahuan korang aku belum dpt gaji... tapi aku tak tahan dengan sale2 ni! Ngeh...ngeh...ngeh


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

9 comments:

ღ lienurulz ღ said...

sob..sob..(dlm nada kuciwa)
sampei bila sales suma tu kak cida..??!!
mencik xleh join sopink skali.kui3
baju hijau ngan ungu tu shantekk..
nnt kalo dah sarung kat bdn,tepek mai kat blog eh..

nasazfrog... said...

wah shopping sakan neh... cantik2 baju tuh... ha org putih cam u tak der hal punya pakai baju yang kale dia terang2.. tak caya cuba pakai mesti nampak kelainankan.. :)

iKHMAR said...

huiyo...
harus shopping utk release tension biler byk bekerja...ye x? Wahaha~

Me, Mrs Taj said...

waaahh shopping tak hengat ye...tp dua2 baju akak tu canteq la..especially yg warna purple tu..pandai akak milih..

Deqna said...

yaaa shopping itu satu terapi.. tak perlu tunggu gaji.. yihaaa

zbelleza said...

sib baik mira dpt mak long yg sabar melayan kerenah yerk..kena diet gak si mira ni eh..keh keh keh..

Suri said...

aaaaaaaaaaaaaaa... kite leh boria la cidaaaaaa... sbb tu kengkadang aku benci nak shopping kat nichii. mesti kalau aku kuar jumpa org pakai baju sama dgn aku.. :p hahaha.. kalau kite nak kuar sama, ko jgn pakai baju2 tu tau! :p

Suki Cida said...

Nurulz
Malaysia biasalah Mega sale empat tahun sekali... hahah tapi akak rasa tiap2 hari ada sales :P

Sampai krismas kot... nak pesan apa-apa?

Nasafrog
tu la nak menerai ni... cantik je tengok org lain pakai... esh saya tak la putih mana... ada juga yang tak sesuai

Mr taj
Thank you... depan mata, jatuh cinta pandang pertama... ngeh..ngeh

Deqna
Hahah betul sokong 150%!

Zbelleza
Tu la over sangat dia makan... badan dah sama saiz dengan akak...

Suri
Seyes ke ko beli baju sama dengan aku? aku baru nak cari baju yang ko beli, yang ko try kat fitting room tu... cantik... aku suke!

KiKiHanakO said...

yang baju unggu tu cantek.. nak jugakk.. =D