Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Kuah yang tumpah ke nasi

Tengok gambar ni... rasa2 cantek tak?

Erm... aku jumpe gambar ini dalam camera aku... siapa lagi kalau kerja budak kecik ni....

...si mira...

Tetiba aku rasa dia mewarisi sifat ni dari pak cik dia kat Dublin tu.... si Busu Din...

Hopefully dia mewarisi sifat 'pandai' sama dengan busu din... bukan pandai dengan technologi sahaja tapi dr segi otak jugak... kan? Insya Allah :)

Din ambik beautiful Pic ok! Tak tipu... gua rindu sama camera dia... wakakak ... ~tetiba tak logik,kan? Layannnnn

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

wah...
cantek la pic yg Miera snap...
ingat kete betol2 lah tadi.... hehehe~

Deqna said...

apa lagi belajar daripada makcik ngan pakcik dia lah ni kan:)

Suri said...

mira tu ada bakat tu... ko kena asah bakat mira tu... nanti dia leh la geng dgn aku.. :p

Suki Cida said...

ikhmar
Ha macam kereta betul ke? tak la, tapi cantikkan?

Deqna
Mak cik dia lagi teror... mak cik dia pun tak tahu camera sendiri bole buat macam tu...

Suri
Korang geng, pastu bagi aku commision yek... hehehe... dia mmg suka nak belajar benda mengarut ni... cuba bagi buku sekolah, 5 saat dah malas macam unta padang pasir!