Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Open house

Entry lepas ni semua pasal open house.... Umah pertama umah abang Nizam dengan Kak Nadiah dekat Bandar tasik Permaisuri... Mereka buat open house and sambut birthday Naufal yang ke tiga tahun... ok banyak pic kat sini... dont worry! Korang tak akan dengar bebelan aku yang panjang ok!

Tapi aku rasa tuk entry umah terbuka abang sepupu aku ni might be panjang sikit... aku tak suke nak tulis panjang2... korg bosan membaca aku lagi bosan nak bercerita... muahahah.... so may be aku akan asing2kan entry ok... open house, bithday Nuafal, activity aku dengan Naufal (chewahhh aktivity konon....).

So ni aku buat entry pasal open house la ek...

Sor gambar agak blur sbb Mira gelabah nak makan aku suruh dia ambik gambo... heheh dengan tidak menghampakan mak sedara dia ni, maka dia pun ambik la... bila dia lapo, ni la hasilnya...

...lemang, kuih pelita, nasi impit, sambal udang, mee kari...

...Nasi beriyani + ayam masak merah, very superb...

... Lauk pauk...

Time aku datang tu, banyak kawan abang nizam dengan kak nadiah... so salah buget time daaa... so agak berhimpit la sikit... banyak jugak kawan2 dia yang hadir... last year tak banyak macam ni...

Ok that the food... meh tengok gamba tetamu lak ok...

... The guest...

... That is my auntie, bz2 pastikan makanan semua cukup...

... didi and nenek....

... mak aku, gelak u all, aku mmg sajer letak gamba ni...

... ayah aku, heheh rakus! Ampunnn ayahhhh...

... Like father like daughter, ngeh..ngeh..ngeh...

... Full house ok!...

Apa pun... mmg best... superb ok makanan diorg... banyak kali aku makan...bertambah2 makan maka bertambah2la berat makan.heheheh...chow!

Citer pasal Birthday Naufal kita sambung jap lagi ok dokies...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Hasra_Razali said...

bila dh pakai kt badan....nmpak lebih cantik baju tu ngn cida...:p

Suki Cida said...

Hasra
Dia tengok org jugak... larikssss...

iKHMAR said...

di pinggir syawal ni masih ada open house ye...bestnye, jimat!

zbelleza said...

mewah makanan betul la..nampak sedap tuh..

Suri said...

seronok la ko eh... tiap2 minggu asik open house jer... :p

Suki Cida said...

Ikhmar
Tu la pasal... ada lagi...mungkin rezeki akak kot :)

Zbelleza
Betul! MMg banyak gila dan sedap :)

Suri
Aah la... time tak ada, langsung tak ada... kalau ada 2-3 umah... ko tak nak buat lagi ke? muahahah