Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 1, 2008

Aku rindu dia!

Jangan salah faham ok... hahah.. enuff lakan nak cerita cintun hati je...wakakaYowza Aku pun tahu korang pun bosan... hahah tak pa... korang bosan tak pa, jangan aku atau dia bosan da...

Ok 3 weeks agokan aku tido umah Fida... boleh la pulak satu2 jam fav aku tertinggal kat umah dia... well aku bukan pengumpul jam... kalau nak tengok koleksi jam Fidah and Shaiful dah macam kedai jam... sama jugak dengan minyak wangi... aku tak suka nak pakai banyak2 ni... tak reti...paling tak jadi pameran je... it enuff to have 2 kind yang boleh pakai dan suit baju kasual and formal...

Kasut dengan baju mmg banyak... itu lain... so awak kat sana tu, sila alert yek... hahaha sajer bagi font merah... macam korang tahukan, baju dengan kasut taklah sangup nak berhabis beratus2... baju aku paling mahal pun RM 60 hinggit je... kasut pun sama lebih kurangnya... kalau tanya sbb apa, aku rasa korang pun tahu... aku kalau pakai baju rasanya susah la kot nak nampak aku pakai baju tu sekali lagi... tunggu sebulan dua barulah pakai... rasa2 bosan bagi kat org... See untung tak you?! baju murah leh beli banyak2.haha tetiba! save sikit duit tu...

Jam and minyak wangi pun gitu... Jam lak aku hanya ada dua jam, satu tuk pakai biasa... kalau aku berpakaian luar biasa... macam baju kurung, dress ke, yang ke-ladies la... aku pakai jam lain pulak.. tapi jarang nak tengok aku pakai baju2 macam tu,kan... hahah so tersimpan je la jam tu...

Tapi since dah tertinggal jam tu kat umah pidah, aku terpaksalah pakai jam ni...

Ni bukan beli kat PS yek... hahah... jam ni mmg jarang aku gune... sbb kecik sangat... aduh nak tengok pukul berapa terpusing2 aku sbb ni jenis macam gelang... so kalau nak tengok macam kena betulkan... di sebab aku pakai jam tangan kanan so nak menulis tu agak susah... kelentang kelentung kena meja semua... tention aku! Sbb tu aku cakap kalau aku pakai baju kurung, dress je aku boleh pakai jam ni... kan kena jdi ayu gitu... wakaka awwwww...

Aku tak ada option lain dah... hahah nak tak nak pakai jelahkan... susah jugak tak ada jam... sbb tu aku rindu sangat pada jam aku ni....

Swatch! Tak tahu kenapa... i like to wear this watch... jam ni Pidah dengan Shaiful bagi aku time diorg tunang dulu... hahah aku bukan giler barang kemas... ai bukan mami jarum... dulu la... tapi sekarang minat *kelip kelip pndang org tu* ... hahah materialistik punya pompuan *dush*.

Well sbb diorgkan gatai nak kawin dulu... so adat2 ni langkah bendul la, diorg tanya aku nak apa... cincin mak shaiful tetap bagi... aku tetap dpt cincin emas plus persalinan...hahah tu pun aku pau Shaiful kain RM 200... akukan mmg over. Tapi bukan salah aku ok... aku tak minta pun diorg sibuk nak bagi... and yang minta benda2 ni pun mak cik denga pak cik aku... so di sebabkan akukan cerewet dia suruh aku pilih... so melayanglah RM 200 dia... sila tepuk pakai kaki yek you all!


Tapi macam tak puas gitu... aku gila kuasa... *gelak syaitan*... anyway yang dah lama folo blog aku ni tahu la siapa yang bersungguh2 on wedding diorg... akak ni la yang in charge... siot sampai sakit2 aku waktu wedding dia... tapi berbaloi sbb aku ketuk dia jam ni... price tak silap RM 299 kot.. standard price for swatch rite? Kira aku ambik yang paling murah ar... hahaha...
Anyway Pida yang offer nak belikan sbb dia tahu aku tak minat cincin dan baju tu... baju kurung berapa kerap aku pakai? Paling tak pun hari Jumaat, pastu kenduri...

Erm akhirnya aku dpt dia balik... Shaiful pecah lubang Pidah dok pakai jam ni gi opis, gi kedai, gi jalan2... how dare you siste!Grrr. Punya banyak jam dlm koleksi ko... ni tetap bertahta di hati yek... biasalah Cida punya barang siapa kata tak best kalau gune... ^-^ adik2 aku mmg suke pakai barang aku... barang sendiri tak berapa nak pakai... buat stok muzium je... hangin gue...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Hasra_Razali said...

Adatla tu..org kata kalau dtg umah org, tertinggal barang TER ok...mknanya nk dtg lagi umah tu...so nnti kalau g kenal umah bakal mak mertua ke, buat2 ler TER tinggal brg...hahahaha...

Suki Cida said...

hasra
hahah gilo la cadangan ko ni... muahah aku tinggalkan hati kat anak dia,boleh? larikkkkssss

ღ lienurulz ღ said...

haha..betul cam kak hasra kata tu..
buat2 tertinggal brg..kui3..

owh,kak cida pakai jam tgn kanan ye..baru taw..kihkihkih...