Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 1, 2008

tak mo sorok2 la...

Aku tak mo la sorok2 lagi... aduh, bikin hati aku tak tenteram je... hahaha...

Tiap2 hari ada je suprise dia nak bagi kat akukan... awak kalau dah duduk sini, buat suprise bebanyak... saya suke... hahaha...

Tak perlu wang ringgit, tak perlu belikan saya barang2 mahal pun... awak petik bunga kat umah sebelah bagi saya pun, saya ok... cool je terima... hahaha

Mmg aku tengah gembira... manalah aku tak terharu...

I get email pagi ni... title Suprise!!! ok it really suprised me...

And i received MMS 5 minit after that...


~ Carilah aku dalam hatimu,sayang sebutlah kau rindu. Hanya Pintaku. Kasihmu kekal setia, usah biarku terus terluka~
So sweet la this guy...
AMARAN KERAS!!!
Ok tak mo sorok2... rasa2 kalau jumpa lelaki ni kat lembah Klang... selangor dan kawasan yang sewaktu dengannya... hati2 sikit sbb he's mine...
Dan nama dia Ana Norzamani ok!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

Hasra_Razali said...

Akhirnya...
Punya lah Hasra duk control dlm memberi komen utk entry2 sebelum ni..so pas ni hasra tak yah nk control2 dah...wahahaha...

pst..pst..mati2 Hasra ingat nama dia norzamani, sbb ana tu dlm bhs arab mksud nya saya...so pikir SAYA:NORZAMANI..uper nyer mmg nama penuh dia cmgitu ek...ermm...mmg unik...

ღ lienurulz ღ said...

akhirnya!terjawap sudah!ekeke..

tumpang gembira tgk bunga2 bahgia dlm hidup akak..

pgg la yg satu ini seeratnya..(dlm maknanya nih..):p

pearl'E.J said...

haaa tu diaaa.... jgn sapa2 dok gatai nk ngorat.. siap dah letak gambar n full name tu haa... kalau terngorat jugak, mmg nk kena penendang la kann yang..

Deqna said...

akhirnya..... syabas cida.. sweet orgnya... padan ngan cida..

Suki Cida said...

hasra
Hahah bila pikir balik kenapa mesti sorok2kan... dia pun tak sorok and ok with it... so it like im the one lak yang sorok2... so tengoklah dia ok

Nurul
thanks yah... ok dah berteka teki lagi dah

pearl ej
hahah mmg kena sepak laju2... hehehe

Deqna
Biasa2 je deqna... syukurlah... terima je...heheh dah sayangkan?

iKHMAR said...

Wah....
Congrates!!!!
wish u happy 2gether 4ever n ever!!
Wakaka...tp seriously,iKHMAR suka sangat kak SUki Cida dah ada teman istimewa....Hiksss, =p

Suki Cida said...

Ikhmar
oh thanks ikhmar... doakan segamoga hubugan ni kekal selalu ok :)

MahaSayang said...

aku tumpang happy...barulah cocok...dong! hensem..tapi kena jaga lebih lah ye...