Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 1, 2008

Aku punya kamu...

I received this from him.... i dont know... it kinda sweet thing... setiap kali aku terima benda2 ni dari dia aku rasa tah... bahagia sangat... hahah poyo... biar la punkan... kata bercinta... kalau kawin cerita lain pulak... but Insya Allah, kalau kita iklas sayang seseorg tu, Insya Allah bahagia tu pasti ada...

Yang best walau sekejap dia mesti singgah CC just to chat with me... or read this blog... so mulai sekarang blog aku kena banyak cerita pasal aku dengan dia... chewahhhh mengabadikan... rasa2 dia buat hal dan berubah, mmg aku print entry2 ni tampal kat dahi dia, biar dia ingat balik... hahah kijam... tu la saya dah ingatkan awak , saya ni ganazzzz...

Ok tersasar lagi...

He sent this....

...Dan kamu hanyalah satu Ku mahu ada kamu saja Bisaku menunggumu Selamanya aku milikmu Takkan pernah lelahku menunggu Hingga aku punya kamu...

Aku tanya ni lagu siapa sbb selalu aku tahu la jugak lirik2 lagu ni... tapi macam pelik pulak.... so dia bagi tajuk lagu dan penyanyinya... sesungguhnya aku tak puas hati... nak carik jugak...

Ok lepas dengar lagu ni.. tetiba macam sukekan... bukan takat suke... jadi angau balik... hahah senyum2 sorang2... OMG tak tahu la... aku rasa dia ni turun dari langit la... seolah2 Allah telah kabulkan doa aku selama ni... aku nak seorg yang boleh kongsi suke duke dengan aku and yet he stand infornt of me... tanpa aku tahu pun tentang kewujudan dia selama ni.... jodo kan... sungguh aku hargai diri dan kehadirannya...

Ok sila dengar lagu ni yek....




Ok korang tatap la muka faizal tahir ni... ahahah bagi aku, cik abang aku tu lagi hansem... *verangan* ngeh ngeh ngeh...

Enjoi ok

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Hasra_Razali said...

masa baca 1st entry about him dh guess macam lagu faizal tahir...ruper2 nyer btul daa..:p im happy for u my dear friend...wish that i'll be like u after this..wahahaha

iKHMAR said...

Hye kak SUki Cida...
rindu giler kebabeng nk comment kat cni..Huhuhu.

Sitie BUm BUm said...

best

Suki Cida said...

Hasra
Insya Allah... may be hari ni hari cida, ur turn will be next... dont worry ok

Ikhmar
akak pun rindu komen2 ikhmar... sunyi ke blog akak ikmar tak komen yang

Siti
Mmg bestkan

MahaSayang said...

waahhh...lain mcm ko ni sejak hati berbunga2 ye..menguap2 aku baca blog ko..hehehehe..ape nak buat...dah kena jangkitan angau tapi bukan tungau tau...... hahahahahha...syabas bete!