Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 1, 2008

Bila Bahagia menyentuh

ComputerKerja perlukan motivasi... wahhh tetiba la pulak akukan... baik la konon2... sila muntah hijau semua....

Kena hargai usaha org... apa org dah buat tak leh simpan je... bila lihat ayat ni, semangat sikit nak kerja... hahah berbunga2 la pulak kan tengok ayat2 macam ni... Semangat...semangat....

Kat umah lain pulak, his pic motivate me... hahah poyo aku ni.... teruk benar... org lain pun bercinta jugakkan?

Lappy ku penuh dengan gambar dia... so touching when he mms his pic banyak2... apa dia buat...maklumlah aku ni seorg yang cemburu buta... org bute pun tak cemburu macam aku... awak sabar yek dengan perangai saya ni... kalau awak iklas tak mungkin la,kan saya marah2 awak... dia pun sikap terbuka... buat masa ni aku tak nampak apa pun dia sorok dari aku... kalau aku nak upload gamba dia kat mana2 pun dia kata dia ok... tak ada la bagi syarat ke apa takut kawan, ex ke, family dia tahu... kalau that thing happen... aku confirm angkat kaki without a word... ko nak sorok2 relation ko dengan org, just forget about it la,kan... dulu aku sengal sikit... tapi sekarang aku dah bijak...ngeh..ngeh...ngeh

Zy... u rite "Experience is Never a Waste"

Aku mmg kepala angin sikit, tapi aku simple je... kalau nak sorok sesuatu make sure aku tak tahu sebesar kuman pun, and if i found out i wont trust the person anymore... aku jugak tak suke la org nak simpan2 rahsia, to me relationship is about sharing everything together...
kadang2 menyakitkan tapi tak sesakit kalau kita sendiri discover benda tukan? aku cume nak hubungan yang normal... not affraid what ppl think bout ur partner... nak kuar mana2 pun senang tak yah sorok2... aku dah rimas dengan cara2 tu semua... tu cara budak2 sekolah bercinta...bawah 18 tahun... tu Didi gune teknik tu la... seram2 kan kalau nak kuar... fon pun silence.... bual pun bisik2... kalau ada family kat depan cepat2 end the conversation... oh aku dah betul2 penat dengan cara tu... tiap kali it happen, jiwa aku pun sakit... boleh la pulak dulu nampak family member depan mata cepat2 suruh buat2 tak kenal... sangat2 tertekan ok... macam aku ni perempuan simpanan je... terpikir jugak am i that bad? Tak cukup cantik ke nak tunjuk... hahah tetiba.. mmg pun :P


Sekarang fon tak lepas dr tangan... hahah dulu tinggal2 kat merata2... tido pun letak tepi... kali ni tidak lagi... hehehe...^-^ woitttt budak di sana... ada tak buat macam ni tuk budak kat sini... dulu waktu sekolah fav pantun aku "Pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas..." hahah tetiba... tak kisah la... dia nak ingat aku macammana sekali pun itu cara dia, janji dia ingat... ini cara aku... he must have his own way la,kan? Dulu aku karang tengok YM dia on... sekarang everyday on... semua tu aku kira markah tu... kuikuiku...

Kalau nak suruh aku rating dia berapa bintang, aku rasa aku bagi sebanyak bintang di langit.... hahahah amacam ok?!

Korang doalah tuk aku ok... semoga hubungan ini satu hubungan yang kekal... hahah cepat cepat cakap AMINNNNNNN....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Hasra_Razali said...

Ehem...ehem...ehemm...:p

Suki Cida said...

HASRA
hahah... doakan je ok...

Deqna said...

Aminnnnnnnnnn... semoga berkekalan & bahagia hendaknya...

Suki Cida said...

Deqna
Insya Allah

ღ lienurulz ღ said...

ya..nurul pun doakan agar hubungan akak ngan si dia kekal sampai akhir hayat..AMINN.....

iKHMAR said...

AMINNN~