Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Donut

Aku rasa la donut Big Apple lagi best yer tak?


Dunkin donat ni macam muak la... semalam teringin bebenor... Pidah belanja... minta semua coklat ok! Coklat menjadi pilihan aku.. idaman kalbu...

Yang ini paling sedap... tapi makan setengah, setengah lagi azab nak habiskan sehinggakan.... aku nak muntah sbb muak giler....


Terkial2 aku kunyah dan ku telan!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

zbelleza said...

big apple ke dunkin donut ke semua nyer takpenah rasa..huhuuh..sian betul la..kat sini nan ado yer~~huksss

Suri said...

kenapa kau kejammmmmmmmm.... aku tgh lapor giler ni. memang dr tadi dok teringat big apple or j.co donut. hish ko nihhh kesian aku tau

Deqna said...

tak pernah rasa big apple punya donat... dunkin jer biasa

Suki Cida said...

Bell- kalau jumpe jangan lupa cube... sedappp oooo

Suri - Oh sori darling... hehehe dah start puasa yek? MMg sedap yek big apple... org kata j.co donut tak sedap.. yerker?

Deqna - try la... not bad tau big apple donut... macam dunkin muak la rasa... kalau big apple oklah tak terlalu mual...

Betul tak suri? ko suke jalan2 cari makankan? Bagi ulasan sikit