Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Ibu....

Cerita tak habis lagi ni...

My mum tahu aku marah dia sbb dia nak tengok citer madu tiga... agak lama la muke ku mencuke...tetiba dia kata kaki dia bisa2...

So dia suruh aku tampal 'Koyok'. Aku terperanjat beruk ok... pertama kali aku tengok Koyok sebesar tu... koyok gajah ke apa?

Pidah dapat Koyok tu dari hospital, sbb dia sakit2 badan waktu mengandung ni... tapi bila gi Hospital, makan ubat, dia tak perlukan lagi koyok tu... so bagilah cik tipah...


Besarkan?!! Ha... ni kalau letak kat kaki gajah pun mmg cepat baik ok! Letak kat muka pun alrite... dah sebesar muke aku dah tu.

Tapi pemakaiannya agak pelik... ni semua jenis tampal menampal... agak rugi la aku masuk PBSM

Pernah pakai Cool Fever? Yang kecik tu dia macam cool fever... sejuk je... berangin, than yang besar tu kira cover dia... elak dr yang kecik tu jatuh.

Mari menampal

Dah tolong tampal, than suruh aku tumbuk2 pulak... hahah peluang membalas dendam! Bersedia ibu?

Hahahah.... tumbukan panah berpanau...

*Kah..kah...kah gelak puaka tebing biru *

Mak aku kata

"Bertuah punya anak!"

Ha korang jangan tengok pungkuq mak aku lelama naaaaa....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

zbelleza said...

ibu nak manja2 ngan akak tuh..hihihi..

lena betul yg sedang tidur tuh yer..

Suri said...

PBSM!! yeah aku masih ingat kau dulu agak active masa PBSM kat sekolah kan.. hehehe.. kalau hari sukan je mesti ko standby.. :p

Ayen Giggs said...

kah..kah..kah..kah..kelako btllaa ayat yg last skali tu,hahaha...

Deqna said...

puasa2 tak leh sebut pungkoq..hehe

Suki Cida said...

Bell - tu la dia mogok tak dpt tengok katun... siap buat remainder kat hfone pastu tak dpt tengok

Suri -Hahaha...bagus la ingatan ko... aku di paksa waktu tu... hahaha tayang muke jer...

Ayen - hahaha kelakar ke? hahah

Deqna - ooooppp deqna sori :)heheheh kurang pahala puasa