Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Lelaki ke perempuan?!

Ingat tak dulu aku ada buat entry pasal Future Rafique Khenhaizi dengan Filza Rania?

Hahah... aku senang hati bila jantina baby tu dah tahu....

So korang rasa lelaki ke perempuan? Oklah tak payah teka teki la... aku pun happy ni bila dpt berita gembira ni....

Aku akan dpt anak buah lelaki... yeyeh... maklumla adik beradik aku semua perempuan than belah adik ipar aku pun sama juga... dia anak lelaki tungal. So mestilah semua mengharapkan lelaki... tapi aku ingatkan perempuan... boleh aku dressingkan budak tu... tapi lelaki... tak kisah la, janji sihat babynya...

Nampak tak? Kepala... mata, otak dia... yang color itam tu... yang putih panjang tu, tulang belakang dia... kalau aku 'tante'nya tengok pun xcited, parents dia apa tah lagikan?!

Yang 3 segi tu arrow mouse.. nampak tak arrow tu tunjuk apa? tut..tut (cencored sikit) nampak jelas... sbb adik aku takut jugakkan kalau salah...cakap perempuan kuar lelaki, cakap lelaki kuar perempuan. Tapi doktor cakap it Boy! Tak payah pun nak tengok macam setengah org.

Nampaknya Rayyan tak banyak colok la... dia tahu Mama dengan Papa dia nak tahu dia ni lelaki ke perempuan... nak tengok sangat! Tengok! Uhuhuhu...

Diorg tak jadi letak nama Rafique! Diorg kebas nama fav aku. Yerla aku pernah berangan2kan kalau aku kawin ada anak lelaki nak letak Rayyan Mukhriz... tapi tak kisah la... kawin pun belum... ambik je la... ha! teror tak mak long pilih nama? So Final nama baby

"MUHAMMAD RAYYAN KHENHAIZI BIN MOHD SAIFUL KHENHAIZI"

Mmg menyumpah la budak tu nak tulis nama dia kat kertas. 10 kali isi nama dia, mau ink pen habis... yer tak?

Anyway you all doakan kesihatan baby ok! aku tak sabar bulan 3 tahun depan aku dah anak sedara sendiri... dah tak tumpang anak buah org... kan Din...kan?!!!

Pida... looking ke talking to the baby? hahahah...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

zbelleza said...

ape makna nama tuh akak?panjang betul..:)

Suri said...

jelesnyer aku tgk org yg baru berkahwin ni dah berisi. comel lak tuu!! kem salam kat pidah. dulu aku tgk dia seingat aku dia kecik jer lagi. hehe

Deqna said...

ha'ahlah panjang tul nama dia... berbelit nak sebut.. but nice

Suki Cida said...

Bell - Rayyan maknanya 'kepuasan bagi org yang berpuasa di pintu syurga' khenhaizi tak ada makna kot... dia ikut nama bapak dia jerk

Suri - aah diakan waktu sekolah halus je... alah ni semua rezeki la sue... insya Allah ada rezeki ko... hehehe

Deqna _ heheh thanks... kembang la perut adik saya deqna oiii