Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Lelaki...

Akak mmg emo di sini!

Aku cukup geli geleman la lelaki nak tersentap2 ni... ingat macho ke? Romentik? Kedi ok!

At that time aku just reply what ever he question me... lelama aku macam bosan... dia tanya aku jawab... dah la nak raya ni,kan?!

Lepas tu semalam dpt lagi msg dari dia... "You tengah online yek?" aduhhh secepat kilat la aku close program... hantu ke apa mamat ni, mana dia nampak aku on line? Aku bukan nya nak mainkan perasaan dia ke, tak sudi ke apa ke... tapi dia nak aku jawab apa yang dia tanya secepat mungkin, lambat reply, hantor la "tak sudi jawab ke?" " Suki bz ke?" Irritating tak?

Aku ni terlalu bz ok... kat opis aku kerja... banyak benda nak siap sebelum cuti ni... than balik umah bz mengupdate blog... baca blog korang semua... so aku tahu la nak jawab... ayo!!! mana dtg org macam gini ni... wa bilang sama lu org yeh... wa dah fed up dengan attitute org yang nak kita faham dia, tapi dia tak faham kita!

This morning "Baiklah saya takkan ganggu you lagi... wasalammmm" Hahhhahah bagus... tak payah ganggu lagi ok!

Akak dah sakit jiwa la! Nak merajuk, rajuk la... aden malas nak pujuk...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Deqna said...

kenal tak ngan lelaki tu?? kalau tak kenal jangan dilayan..

Suki Cida said...

deqna - baru2 nak kenal2... tapi tu la,kan... memula tu mmg layan macam kawan, pastu bila merajuk2 ni macam rimas lak... so cida ambik advice deqna Tak mo layan.

zbelleza said...

biarkan je la org camtu..mmg merimaskan pon..hukhukhuk

Suri said...

siapakah manusia itu?

Suki Cida said...

bella -mmg merimaskan!

Suri - ada mamat kat FB... irritating siot! Lemas aku!