Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Tambah bosan

Aku ingatkan, lepas bapak aku bagi green lite tukar channel,kan, aku bebas la kan nak tengok citer apa... sekali bile org tua ni enterperem.. ayo... rosak program ana!


Punya aku lama 'line up' dia potong Q pulak...

Bosan tul...

Lepas Ayah, Ibu pulak... seboleh-boleh dia nak tengok citer ni... kalau aku dah tengok citer ni 18 ribu kali... mak aku lagilah kan....

Dia boleh bertekak dengan aku nak tengok citerrrr


Madu tiga!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Ayen Giggs said...

ayen pun suke cite tu....

Deqna said...

hahahaha... lepas satu satu... oklah tu rebut2 tu kan best... madu 3 best apa... ayat yg saya suka "Jamil.. jamil kusangkakan 2, rupanya 3" hahaha

Suki Cida said...

Ayen - cida pun suke tapi tu la... selalu tengok pun bosan jugak

Deqna- hahah cida lak suke yang last tu... "sampai la abang jamil mampus!" wakakaka