Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 5, 2008

Aku betul... betul dah gumuk!

Malas nak citer panjang... korang tengok gambar terbaru aku ni! Masya Allah!!! the pants sepatutnya longgar giler...nampak macam aku pakai slack kerja yang ikut potongan kaki tukan? Arghhh tention!

Org beranak dua pun tak badan macam aku ler!

Mana taknya... lunch makan...makan...makan... adehhh penat la macam ni... heheh ari ni lagilah berbelanja beso... siap beli stok kat bilik aku lagi... tak cukup opis dah supply makanan kat pantry, tapi aku tetap dengan ketamakan!!!

2 Plastik beg full of food ok! Jom tengok...

Stok mkn aku... Aku mmg tak boleh menolak la kalau pasal makanan... tetiba bole la pulak nampak benda alah ni... mak aku suka makan... aku pun suka makan... rasa makanan org Melaka kot... correct me if im wrong ok...

Aku panggil keropok piring... buy for house 2 bungkus and stok opis tak ketinggalan ok!


Memang tak sedar diri ok! Perut aku dah mengumpul lemak! Uh! Menyampah ok!


No comments: