Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 26, 2008

Far away...

Im gonna miss Angah Raudhah and her children... heheh walaupun aku tak la rapat dengan dia, more closed to her sister yang setengah giloz2 macam aku jugak, wakakak sori ZY! jangan mara... tak baik tuk kesihatan dan mental anda... *Dush*

Im gonna miss her... dia migrate ke Canada oooo... jangan lupa angah, sebelum balik Singapore, import anak dr Canada ok! Bior comel2...

Sori angah , sbb curik gambo Angah and Family... heheheh... jangan lupe beremail yek... selalu baca blog kita ok... hahaha... Huzzzz sista... gonna miss you :) Hahah Zy tak over aku lak over bagai... wakakaka

NOTA KEPALA :- aku dah kata, aku tak rapat dengan sedara mara, tapi bila diorg berjauhan dengan aku ,aku rasa sesuatu la... emo tak habis... depan mata tak nak lak lepas rindu... aku lebih rasa selamat bila diorg dekat, tapi kalau ke Canada, penerbangan selama 30 jam pastu tukar 3 kapal terbang aku rasa, pastu air tiket boleh downpayment kereta, umah, heheheh lupakan niat tu ok! Tunggu je dia balik dr sana... hahahah.... tak lama lagi Din pulak... tu wish tu nak dekat wa post sini...


Post- Mortem,kasi lapor

No comments: