Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 25, 2009

MMS

Di kejutkan dengan MMS budak botak ni! Ha! Botak lagi... selagi rambut tak tumbuh ku panggil mung budak botak... hehehe... sori eh aku je boleh panggil dia si botak... awas kamu nak panggil laki ku botak...chewah ayat tak leh bla...

Ahad tu Sang Lelabah nak manja over2 tau...
"Ayang antar ai gi kerja esok... dtg awal kita minum2 dulu eh...." Ha! Aku tahu dia sajer je jeles nak aku bangun awal hari ahad! Uhuhk! Aku tak ada hal... takat ko masuk kerja kul 12, ok lagi nak antar...asal aku tak bangun awal sangat sudah...

So aku, tunang yang baik.... tak ada hal la... anta dia kerja than balik umah... kul 4 macam tu aku terima MMS....

Cakkkkkk!!!! Wat apa tu?!

Miss you la....

Wah sangat buat aku tersenyum sampai ke telinga umah org sebelah.... sian dia bosan kerja ari ahad! Uhuk! B cari je la kerja lain... hari2 Ahad ayang sorang je... yang lain semua dating.... bluek! Tak ada la... ada jugak la dia tertekan...

Pastu dlm one hour dah jadi tak sedap pulak.....

I miss my Dyna

Ini yang tak gomar ni... mati akal dah mak cik kalau dia lagu ni....mmg tahu tiada gantinya si Dyna ni...

Kawan pidah cakap kalau nak cari kucing siam, cari kat Pusat jagaan kucing kat Ampang tu... kucing siam diorg jual RM 80.... tapi Zamani ni payah sikit... yer la mana nak samakan dengan anak dara dia sorang tu?!

Satu umah aku jadi simpati ok... risau pasal Dyna... mak aku siap suggest suruh beli je kat kedai... tak jadi masalah nak beli... tapi tu la...lepas kawin dia ok kot?! ehehehe....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

No comments: