Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 8, 2009

2 ari jo lagi


Aku Mau - Once




Dua hari je lagi... walaupun majlis kecik je... aku harap semua akan berjalan dengan lancar...bit frust dengan apa yang jadi buat macam laki ku kata... "Cube pikir positive... ko tak nak ke pun kawin dengan aku? Dok mengeluh je...." Marah sungguh org tuh! Tampo lelaju nak? Bluekkkk

Haizzzz...sangat susah la lelaki ni... pikir tah apa-apa je...kalau kita pikir macam tu pandai dia marah,kan... ari mud kerja elek...makin teruk... dengan erti kata lain aku dah mule cuti sendiri kat opis ni... wakakak... oh thanks for wish yah kawan2... sori la, sbb majlis ni kecik je... dont worry eh... 1st Aug korang leh dtg...


Tengah dok kebosanan kat opis ni... tetiba dengar lagu ni... kuikuikui... bermakna ooooo.... yer gelakkan aku sbb aku jiwang... pedulik la kan... bukan aku suruh korang nanyi pun...


Kenangan ooooo....hanya Zamani dan aku sahaja yang tahu *wink wink*... tetiba tertingatkan malam kejadian... ahak!





Ok dadaaaa semua... jumpa korang on thursday ok... aku coti 3 hari... honeymoon... kat mana? Nanti aku update... kata blogger plusssss pakai celcom broadband,kan... so kalau free aku update secara langsung kat sana...kahkahakh poyo je update secara langsung tengkorak aku! kalau ada masalah eh... kalau tak ada tu... tunggu je khamis... tak pun Jumaat...


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

12 comments:

naqimi said...

Selamat Pengantin Baru, Cida. Semoga mahligai yg di bina kekal hinggal ke akhir hayat.
I'm happy for u :-)

Suki Cida said...

naqimi
thanks kak nor... doa2 yer... and feekan masa on 1 aug... kak nor jangan tak dtg eh... bring ur kid along, cuti2 kat KL sambil dtg my wedding reception ok;)

Che Ta said...

ahahhaa (apa2hal gelak dulu) ad amasa ke nk update blog time hanimun tu.. ekekeke
yee org lelaki mmg gituu.. mana de derang kesah pasai apa2, we women dok le worry cantik ke idak hantaran aku, cemanaa laa agaknya muka aku pas mekap karang.. nk duduk simpuh pesen mana, nak senyum simpul ke nmpk gigi..eh mcm2 lagi lahh

yaa.. ku sungguh memahami hihi

Suki Cida said...

che ta
Hahah harap ada ar... kuikuikui... tu la pasal... lelaki ni susah...kang cakap ada je jawapan dia... ada jugak yang understandkan... kalau harap zamani dia manjang je relex...

NeenaAnuar said...

mana ade masa cida!! gunakan masa honeymoon ko tuh ngan penuh berharga... kalau ko ade masa tuk update blog ko nie.. aku memang lar teramat pelik!! hahahahaha.. (*evil laugh*)

Suki Cida said...

neenaAnuar
Ahak! Kita tengok eh... at least one entry...ok tak?

ღ lienurulz ღ said...

Selamat pengantin baru kak cida..

erk..masa hanimun tu gunakan sebaik mungkin...

huhu..selamat tido bersama mlm pertama nnt..uhuk2..
terlebey sudahh...;p

Suki Cida said...

lie_nurulz
Ah! very the blusing gitu... time kasih... ha? takkan dia tido luar kot.... huhuhuh... sangat sesuatu... hehehe

Liyana said...

Selamat Pengantin Baru Kak Cida...Semoga bahagia & kekal bersama sehingga ke akhir hayat ye?

p/s : Saya baca blog kak suri...so suka bukak blog akak gak..best baca love story antara Kak Cida & Mr Zamani...Selamba + Riang Ria~!!

Suki Cida said...

Liayaroxx
Timer kasih yang... singgah2 la selalu kalau suke baca kisah kami... tapi blog ni tak sehebat kak suri...heheheh....kisah dia lagi beshhhhh

NeenaAnuar said...

isshhhh.. apsal tak ok lak.... OK Bangat seh!! kite pun nak tau apakah activity mr & mrs zamani di sana! ahaks!!!

Suki Cida said...

neenaAnuar
Wahhhh hebat ko! kuikui... rasa2 kita ada tak masa esok buat auto publish esok...kihkihkih aci tak?

Nak tahu aktiviti Mr And Mrs Zamani? wahhh terlebih sudah... kene sembelih jugak dengan Zamani ok;...