Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 1, 2009

Terlanjur sudah kata

Orang selalu cakap, kerana mulut badan binasa... dah jadi azalikan mulut perempuan ni kalau dah mula bukak, diaorg tak reti nak diam selagi tak perasan benda tu salah!

Aku bersalah sangat rasa... sampai sesak napas aku... (tak tahu la sesak napas sbb seluar dan baju dah mula mengetat... tu la... baju semua saiz kecik... seluar lak rasa 27-28 mmg dah tak leh muat... semua kena besar dah sekarang... )







The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

3 comments:

Fadhlina Budiman said...

mcm msg tak deliver jer..

Hasra_Razali said...

Lumrah kehidupan...
Sentiasa ada dugaan, dan....kita tidak terlepas dr mlakukan kesilapan..smga stiap kesilapan kita tlh lakukan itu, kita tidak akn ulangi lagi..apa yg aku ckp kan ini, aku juga mengigatkn diri aku sndiri..

NeenaAnuar said...

tak per.. bagus lar sekurang2nyer cida sedar kan.. boleh baiki kesilapan tuuu... dari mana kite nak belajar kalau bukan dari kesilapan kannn... neena pun camtuh gak.. selalu belajar dari kesilapan sendiri...