Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, July 25, 2009

Terpisah

Menunggu kepulangan en suami... gi kenduri uamh mak cik dia... aku tak boleh ikut sbb ai,kan darah manis... kena kuarantin jangan kasik sedara mara nampak... tadak feel lak nanti... heheheh...

Tapi suami ku pun suci... tak pernah jauhkan selain gi opis... ke mana sama je... dia tak lupa call aku walaupun ibu dengan ayah kebetulan ada kat umah klang minggu ni.Tu Zamani berani tinggalkan aku tu... semalam mak cakap ada kenduri kat umah pak anjang (kalau tak silap la), dia dah tengok aku... pikir mana nak campak aku agaknya...

Zamani :- B hantar ayang umah ibu la yer...

Dengan slumber...

Aku :- Tak pa, ayang boleh duduk umah sorg....

Zamani :- Ada pulak....

Aku :- hahah jangan risau la... ibu bagi tahu minggu ni dia duduk klang...

Baru muke legakan.... awak sayang saya yer En Ana Norzamani???? Lalalalala... lagi mau tanyakan...

OH... di saat ni dia on the way balik umah... ngeh ngeh ngeh.... dalam aku tengah dok blogging (giler sangap aku kesorangan kat bilik, walaupun ibu ayah ada...), Zamani call buat kali ke tiga...

Zamani :- Ayang buat apa?

Aku :- Blogging....

Zamani :- Ibu ayah mana?

Aku :- Kat bawah....B kat mana?

Zamani :- On the way balik ni... ayang dah makan lum?

Aku :- Belum...tapi ayah tanya tadi nak makan apa... dia nak beli makan la tu

Zamani :- Order apa?

Aku :- Bihun sup... B ayang pinjam lappy B tau... Lappy ayang tah asal tah...

Zamani:- Kenapa Lappy ayang?

Aku :- Nak format la... tah apa-apa tah kuar... banyak sangat benda nak pop up... pastu lambat nak open window... berat sangat... connet to internet pun lama....

Zamani :- Erm nanti B tengokkan...

Persoalannya!!! diakan on the way balik umah... ko tak leh nak berbual kat umah ke???? haiyaaaa ini suami isteri... gigih berbual macam tak jumpa daaaaa.... ahak! i like... sajer je nak gedik dengan suami sendiri... takkan nak gedik dengan suami org lain pulak.... heheheh larikssss... selagi dia tak merunggut nak layan... maka layannnnnn....

Oklah nak mandi dulu wangi2... hahah balik kerja aku tido jap... tahu2 Zamani cium pipi kata mau kuar... ku malas nak tukar baju dlm keadaan seksi di umah... ahahahaha...dr dia gi sampai dia balik tak ada initiative nak mandi... sooo mau mandi yah kawan2... daaaaaa.....


Ku jumpa gambar ini di lappy suami ku... saat bercinta dolu-dolu...


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

1 comment:

Hasra_Razali said...

Cm tau je gmbr tu diambik di mana dan di saat mana...hehe