Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 28, 2009

Yum yum...

Pagi2 aku dah terima email makanan... tak senonoh tau mendera jiwa dan emosi wanita mengandung... macam nak bagi hint je ni che ta... nak velanja ke?????? ahak! nasik campur tolak, air cendol, ais kerim tu tak mengugat iman ku... tapi yang ni.... *ternganga* wahhhhh sodapnya... glub!

Tak kira nak jugak... hahaha che ta... sila beli... *Gelak ala-ala syaiton sopan*

Ha ada siapa lagi nak offer aku makanan???? lalalalalalal.... tetiba teringat kek wedding aku ari tukan??? siapa makan??? walaupun free tapi sedapkan??? Free hanguk aku... semua tu masuk pakej... alalalalala

Aku mmg macam ni... hantu kek... boleh join adik ipo aku tu... kan ijat kan kan kan???


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

Che Ta said...

cik kak, sori ye, untuk makluman anda makcik buat kek tu dah tutup oder, lepas raya kita oder yaa!

ana izzati said...

hakhak..
boleh2..
sila2 join..
hehe