Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 17, 2009

Nak macam dulu bole?

Semalam gediks dengan suamikan... maklumlah dah baik... tengoklah iklan kat TV... cerita jin noti tu macam menarik perhatian aku je...

Since aku suti seminggu.... Zamani bagi tahu balik kampung may be dua tiga ari je, maka dengan itu aku sajer la pancing...

Aku :- Nak tengok jin noti (Gaya habis manja)

Zamani :- Bila nak tengok? Tak pa la nanti kita gi ok...

Chewahhhh menurut perintah...

Aku :- Tak mo tengok TGV atau GSC! Nak tengok Cinelaisure....

Zamani tengah main game waktu tu...

Zamani :- Ok...

Aku :- Nak tengok mid nite...

Zamani :- Ok...

Aku :- Nak couple seat...tengok berdua... seat belakang...

Dia pandang aku... than senyum...

Zamani :- Ok sayang... kita gi nanti ok? Spen masa macam dulu alrite?


Wei lama giler tu!!! time bercinta, time tunang tiap minggu muke kami kat sana... sampai tak tahu nak tengok cerita apa... see jimat Zamani dulu bercinta dengan aku... idoklah aku kaki shopping... kaki makan...kaki jalan... sama lebih kurang dia je... kaki malas nak jalan, kos murah je RM 20... tempat duduk dua org, tiada nan gangu... ko nak lentok kepala ko pun bole... heheh... so sajer nak mengimbau masa2 berchinta dulu...4 bulan tak jejak kaki kat sana... balik2 TGV, GSC lepas kawinkan... busannnn...

The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: