Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 13, 2009

Buat Suami ku....

Terima kasih sayang... ku lupa tanggungjawab ku sebagai isteri mu... kerana terlalu sedih aku mengabaikan dirimu... maafkan daku...

Terima kasih kerana kamu masih berada di sisiku... memberi semangat, memberi nasihat untuk ku tanpa jemu... pelukanmu menenangkan aku... mengurangkan rasa rindu terhadap dirinya di sana... aku tahu dia jua akan merindui ibu dan abak selalu... maaf sekiranya aku menjatuhkan air matamu... tiada niatku... ku terlalu merindui dia di sana...

Berikan aku sedikit masa tuk tenang... air mata yang mengalir ini bukan air mata yang menghalang pemergiannya... aku cume rindukan dia... rindukan gerakkan dia yang berkongsi segalanya denganku... dan sayang... terima kasih kerana tidak seminit pun kamu mengabaikan diri ku di saat aku memerlukan sokongan dan dorongan...



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

1 comment:

who i am? said...

yang..

:(

menangis i baca entry u...

;(

i nk call u ..nk jumpe u...tp i risau i hanya akan menyebabkan u lebih sedih...sbb i ni mudah menangis...kang i blm ckp ape2 kang i da nangis dulu..huhuuu..

yang..u tabahkan hati k...i know how ur feeling rite now...

stay strong...Allah know the best for ur late-Arrysa ;(