Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 17, 2009

Buah tangan dari Tanah Suci...

Ini la barang yang mak abak bagi semalam... banyakkkkk suka suka... pilihan mak mmg tip top... ada citarasa... wink wink...sejak dari aku tunang lagi, aku mmg suke citarasa mak dalam pilihan barang2...Way Too Happy


Aku bukan saja suke barang yang mak bagi kat aku...aku suke barang yang mak bagi kat Cik Yayang, Ijat dengan yang lain... gila tamak aku...Perturbed wakakak tindakkan Che ta siang2 simpan dlm bilik belakang, mmg bijak!!!Mean wakakakak... jangan mara che ta... teman gurau je... kih kih kih... tapi seyes risau jugak kot2 ada yang berkenan dengan barang2 aku tukan... eeee jahat ko cida!!! Bukan la risau kat 3 fantastic lady ni... diorg siang2 dah dapat... ku khuatiri kalau ada la sedara2 mara kan??? ngeh ngeh ngeh...

Jangan cakap aku... Pidah pun mak belikan sekali... very the shy tau...Embarrassed. Tapi biras2 aku semua best.... nan ado maknanya nak jeles... itu yang aku suke... sesetengah org jeleskan??? Che ta siap lagi pilih kaler tuk aku... wakakaka... siap mengajor teman pakai selendang ok!Bow Down sempat bagi infomation ada sales kat Ariani... nak beli anak tudung yang keras tu... esh kalau tak pantang dah lama aku gi dengan dia... so che ta... any idea nak xcape dari suami ku???Hurry Up... muah muah muah....


Gigih aku siap label... maklum la org nan ado kerja... hahaha ni la kerja aku... siap label bagai... aku suke jubah si Rayyan... tak dapat bayangkan macammana dia pakai baju tu... mesti comel... plus lagi la org cakap dia pompuan...Too Funny. Dia pakai baju melayu pun org cakap dia pompuan... tapi jubah tu mmg tuk lelaki... mamat2 arab semua pakai takkan pompuan punya jubah kotkan???

Tomel kan???? 'AAAAwaaa' Heheheh Rayyan sekarang dok sebut tu kalau nak apa-apa...macam org tuakan...

Selendang itam tu sekali dengan jubah... mak suruh pilih lagi satu tuk pidah... so memula aku ambik ijau... pastu jatuh chita lak dengan warna maroon tu.... ku confuse... che ta la ni menghasut... Ignoring You... lelama minta tukar... hahahah... yang warna kelabu biru tu ku bagi pidah... tapi kalau ko tak suke Fidah... ku dengan tangan terbuka menerimanya... kan aku dah bertudung sekarang????Thumbs Up

Ibu lak dapat alas meja ni... sangat uniq... nampak biasakan??? Tapi ibu la la... dia mmg minat seni jahitan ni.... kait mengait ni semua mmg di minat... dah tua2 ni tak kose... time aku kecik aku terasa anak terbuang, dia kalau dah mengadap kait... mmg lupa laki dengan anak... wkakakak... tak la... tak la sampai gitu... mau ayah aku fire!!!!You Suck

Ibu cakap tengok bunga yang dia jahit...pakai riben!!!! aku pun sepantas kilat melihatnya... aah la... tak pernah aku tengok... apa lagi cik tipah... buat la... wakakakaRaise The Roof


Than cuklat ni, pemberian Che Aisyah... hahahah... boleh la plak mak long dengan pak long paw dia... nasib dia gud mud nak bagi.... lalalalalalal thanks che aisyah.... Valentine kiss.

Akukan suke sangat tengok cara che ta dengan ijat pakai selendang... ala2 Yuna la... Wardina la... ada muke yang kena... ada plak yang bulatssss.... weiiii sampai tak tenang di buatnya... kali ni tak leh lepaskan peluang... nak jugak try pakai tudung yang gitu gitu... nak jugak berpeshion!!! tak pedulik lakan... pagi2 dah try macam model... hahah perasan!!! Eshhh tak baik cakap perasan... heheh macam pernah ku dengar ayat tukan??? *wink wink* kat Che Ta...

Nama berpantang... jangan risau... bengkung still melekat kat perut... heheheh... jalan still pelan2.... wakakaka...jangan mara aaaa... gigih cik tipah tolong ambik cermin tuk aku mengadap... hahahaha...Gas


Haaaaaaa jangan komplain haaaa..... cantik puji... tak cantik diam sudahhhhh...

Amacam??? Ni yang leper tak pakai anak tudung...aku rasa macam tak sesuai lak...Tapi macammana Ijat dengan che ta pakai lawa???Pouty

Sesuai je tengok... damnnnnnnn... hehehe emosi la plak.... Teethy

Ni yang beranak tudung... nak beli la anak tudung macam tu... ni elok sikit... cermin mata ni la buat aku muke kembang macam katak!!!Rocking Happy


Tanpa anak tudung....

Dengan anak tudung...

Pandang mengoda En Zamani.... "B tolong sponser anak tudung banyak2.... bule????"Blings

Special pose tuk semua... sehabis comel... hahahah ada tak secomel Che Aliya kita??? Wakakaka pengsan laki aku tengok... muahahah

Comel giler... dia buat gaya aku buat kat atas... tapi laki aku la lambat snap... sebelah tangan je... bule la... hahahahah....

Gaya ni gue tak berani buat... hahahah mau kejung suami aku tengok posing macam ni... hahaha....

From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone

4 comments:

Cik Yayang said...

Meriah sungguh entry mu suki cida..:-)) Tergedik2 ku tgk kartun2 itu..hahaha..

Dari entry mu ini, Cik Yayang akui mmg bnyak masa lapang anda..:-)

hafeezkhairi said...

hye kak cida...okey je if akak nak pakai selendang tuh..skunk kan byk fesyen hehe api ok lagi if akak nak pkai anak tudung keras..tapi le gak cube without anak tudung nye.yg penting kn abg akak suke hehehehehe eh3 yang penting jugak kite yakin ngn pe yg kite pakai..=) k kak cida..take care ea

Suki Cida said...

Cik yayang
tau tak pa... hahahah

Whisperingmoment
Thanks dear... tu la tak sabar nak habis pantang, nak jugak survey tudung2kan??? kalau pakai benda yang biasa, kang suami lak muak tengok... heheheh... gigih akak... thanks dear ok...

NeenaAnuar said...

dua2 hang nampak chumel!! i loikee gambar gediks2 santai begini.. huhuhu...