Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 11, 2009

Honda City Milik Cik Gu Hery

Cik gu hery telah mendapatkan kereta idaman dia... gigih adik aku mengumpul duit nak dptkan kereta idamannya...sekarang barulah semua org nak bukak mata yer cik gu hery??? kalau idok semua dok kutuk2 cik gu hery ni... tak gune la apa la...

Semalam kereta dia kuar... dan semalam jugak la dia mai Putrajaya tuk ambik kak ina yang stay kat umah aku hampir 2 minggu ni...maknanya bau kedai la... hehehe...

Semalam aku gi berurut... tuk kali ketiga... than masuk 44 hari nanti kena dtg urut 3 hari lagi tuk naikkan rahim lak... sekarang diorg tak leh nak buat sbb takut pendarahan berlaku... so kena tunggu hari yang ke 44.

Cik gu hery dengan baik hatinya, niat ke alamanda telah mengambil aku kat sepital... wahhh teruja... maklumla nak naik kereta baru...

Kereta baru cik gu hery yang masuk ke pintu masuk hospital... wahhh chantik2... meh zoommmm dokat sikit...

Cun tak??? Erm... kalau single boleh la kebas satu... chewah banyak benor duit aku??? aku dengan Zamani kot2 nak beli kereta pun, kereta buatan Malaysia je la... en Jamani nak ambik kereta besar yang bole masuk anak2 dia yang ramai nanti... wahhhh veranggan lebih... mana tahukan rezeki Tuhan nak bagi... korang doa la...

Tak mo tutup plat num... biar korang tengok... pada yang single tu... nak kenal dengan cik gu hery sila bagi number kat aku... meh aku screening dulu... wakakak... heryyyy bagi akak screen dulu... ingat tak peristiwa dua tahun kita gaduh2 manja??? hahaha... pasal aku tak suke minah yang dia kawan, aku gaduh dengan dia hampir 2 tahun tak bertegur siapa ok... muahah...


Alhamdulilla... akhirnya dari honda Ex5 sudah ke honda City... wakakakak... satu pencapaian yang baik... tak la gurau... akhirnya impian jadi kenyataan... walaupun di Sarawak, tapi kereta di simpan di Melaka... senang nak jalan2 kalau balik kat sini... nasib baik aku dah kawin... tahu jugak batas org dah kawin... dulukan aku dengan diorg rapat... mau kejap2 ku call, lepak dengan dia... heheh lagilah hery dengan rizal jadi jadi mereka yang berWANG... bila lagi nak pawkan??? ngeh ngeh ngeh...

So balik dari sepital, ku ambik kesempatan... nak ke Alamanda tak mungkin la kan??? Mau laki aku cekik aku... so minta cik hery hantar ke precint 8 nak ke Gurdian... wakakak bule??? cari pasal... nak jalang jalang dengan kereta baru...

Cik gu hery yang menurut perintah... bule je nak jalan2... heheh hari ni diorg gi Langkawi... aku paw Cik gu hery cukulat mahal2... hahahah Rizal dengan hery... kita tunggu la cukulat apa dia beli yo... lalalalala....


Wajib bergamba... :( something wrong la dengan muke aku... adehhhh... pucat... tak bermaya je... ni yang geram ni!!!!


Nampak elegenkan???

Haruslah posing....owner kereta dengan kereta barunya...

Nota kepala :- Terharu bila Rizal dengan hery datang semalam, balik masing2 hulur duit kat aku... sob sob sob... dah kerja adik2 aku ni... terima kasih tak lupa akak... Hery time Aryssa meninggal dia hulur jugak kat aku... ni sekali lagi hulur... than Rizal pun hulur... seyes me terharu dah tak sangka adik2 aku tak lupa aku... aku dah anggap diorg mmg adik sendiri... hanya doa je akak bagi tuk korang... semoga rezeki korang murah dan cepat dapat jodo yang sesuai... bukan tuk mereka berdua sahaja... yang lain pun sama... banyak yang membantu... aku tak keseorgan, sbb aku tahu mereka semua sayang pada aku... aku juga bersyukur Zamani jugak dapat menerima diorg macam adik dia sendiri... tak pernah persoalkan apa-apa... sbb dia memahami... Alhamdulilla aku di kelilingi mereka2 yang benar2 sayangkan aku

From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone

3 comments:

Cik Yayang said...

HONDA...the power of dream..:-)

Jay Baharin said...

wah my brother dah ada kereta...boleh pinjam ke bro time aku balik m'sia nanti?hahaha

Suki Cida said...

cik yayang
:) semestinya dream bagi setiap org...

Jay
Hahaha onbehalf hery, dia cakap bule jangan kasi hilang sudah... *refer to kes ilang camera dengan pasport... kih kih kih... member sayang beb... kereta baru... hihihihihi