Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, December 19, 2009

Inai di jari...

Satu malam....jeng jeng... terkedek 2 bawak 'benda tu' kat Zamani...

Aku :- B...sayang ayang tak....

Zamani :- Ermmm (anguk kepala sambil menghadap lappy)

Aku :- Tolong...

Zamani :- Tolong apa???

Aku :- Pakaikan ni....

Apa tu??? tengok betuk2...gigih suami saya memakaikan isterinya... suke suke...Bravo!

Penuh teliti ok... teringat time nak sanding dulukan... gigih dia tumbuk inai, pakaikan inai tuk aku... chewah... tapi teringat jugak insiden kak Ina (ibu mira) pakai inai xpired... ambik ko... itam legam jari2 kau... nasib aku tak pakai... kalau tak meroyan beta... sanding2 dlam keadaan gituDuh

Mak bawak balik inai berkotak2... seronokkkkkk.... teruja semua... inai ni tak perlu la pakai lama2... semalaman bagai... dalam 10 minit je dah merah dah... dan aku tunggu setengah jam sahaja


Teliti tul mamat ni buat... mau tak... kalau comot2... aku akan bertukar jadi ijau...Envious
Dont play2 you all... aku kalau marah buruk.... Yelling


Tadaaaaa.....chantik tak??? lalalalalaDoofus



From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone

1 comment:

whisperingmoment said...

hehe same like me la kak..beria pakai inai tuh.tapi kena wat sorg2 n gilir2 tangan..huhu sedey jek.ak suh adik buatkan cam seram je plak hehehe tapi okey la abg akak pakaikan.xchumut pon =)