Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 21, 2009

Perasaan yang tak betui

Lately aku terasa macam abang Jamani macam tak pedulikkan daku lagiCrying 1.... aku terasa dia cakap pun nak meninggi suara... walaupun ku tahu tonasi suara dia mmg high pitch...Macarena

Tula... pernahkah korang rasa, kalau berchinta...kalau perasaan penuh kasih sayang tu ada... kita tak rasa masa berjalan, tapi seminit kita gaduh... terasa seminggu kita telah di abaikan??? muahahahah...

Jumaat lepas kesedihan melandaRolling Eyes... pertama kali permintaan ku di tolakKicking Dirt... punah harapan nak bergaya tudung Ariani... nampak gayanya kena la beli tudung dari butik ariana... wakakak... percaya je la korang... aku jadi macam confuse... kejap dia macam nak pergi, kejap dia tak nak pergi... buat aku hangin di situ... last2 dia tengking akak oulzzz.... selama 7 bulan kawin pluss kenal nak setahun, dia tak pernah tinggi suara gitu...

Berderai air mata duyung akakCrying 2... tapi tak la nada menengking pun... biasa2 jo... tp tah... tersentap... terus cancel! merajuk terus... sori che ta... kita gi this week nak???? maklumlah 1 jan kita kena attend majlis kat Pahang kan??? kena vogue! dah la baju tak sempat nak beli... kui kui kui... harussss.... aku pun nak glamer....

Sampai meleret ke ari sabtu... dont want friend u....malam tu kami mogok, sorang tido kat hall, sorang tido kat bilik...Toungue Out

Pagi tu ingat nak mogok... tp ku tak sampai hati nak biarkan laki aku siap gi kerja sendiri... walaupun baju kerja dah bergosok, sarapan dah tersedia... tapi aku tak sampai hati nak suruh dia ambik pinggan, tuang air sendiri...akak isteri yang solehaBounce (muntah darah semua) mengantuk mata ni, tapi ku tahan kerana chinta... hanto jugak suami depan pintu...

Aku bangun 6.45 pagi... kuar tengok dia tido kat sofa... ibu lak tengah goreng nasi... aku buat kopi... ku tunggu kul 7.00 pagi... selalu aku kejut dia kul 7.00 pagi tapi dia selalu bangun 7.30 pagi... hehehe... kul 7.00 dia tak bangun... jam dia tak bunyik pung... ku tunggu 7,30, pun tak bangun... dia tak kunci jam... so ku kejutkan juga...

Dah tu terus baik... pastu kan oulzzzz.... aku terus rasa bersalah... ku kenang2 balik... dia tak la tengking giler2... cume nada bengang sbb aku dok mengadap lappy... HABISSSS dia yang kata malas nak gi... MR Ana lak nak abangnya gi sama... kalau tak dia tak nak gi... ha! akak tersepit kat situ... kang ku siap masuk kereta org??? tak pasal2 malu... akak malu akak terjun kereta... hahahah...jangan memain... sampai ke tahap tu akak buat kalau muke akak kebas...Embarrassed

Ku sangka dia ok... pastu kul 4 dia tak balik2... sekali lagi ku tersentap... sampai hati dia buat ku gitu... ku sms tanya dia di mana, rupanya dia gi umah mak lepas kerja than tertido... ku tak balas sms tu... kecik hati... kecik ati... selalu pas kerja ok jerk nak call bagitahu...

Dalam kul 5.00 dia balik... mengejar ku di bilik... pujuk2...

Esh pikir balik... aku baru je gaduh tak sampai sehari... tapi aku terasa di abai seminggu... hahah bule??? sesuatu!!! Nak peyed kot??? Meleleh2 air mata duyung akak ok...bule tak??? Abang Jamani akak terus panic...

Dia tahu binik dia bosanTrapped Ornament... so lepas tu dia ajak ambik didi yang kerja kat Alamanda... jalang-jalang kejap...musim sales giloz giloz... mengeram akak tengok uolzzzz....of coz la ku ke sana macam org pantang, berstokin bagai... berbengkung bagai...

Dan di sebabkan ku merajuk tu... ku telah mendapat beg ini...

Untung abang Jamani dapat binik macam aku... sbb aku idok ler meminta LV ka... GuAss (guess) ka... Bonia ke... jenama mahal2 ni... paling mahal ku minta tu... RENOMA... tu pun kalau akak pakai jangka masa yang panjang, mau rusak... sayang nak pakai selalu... so beli yang murah2... so bule la dapat lagi... dan lagi...dan lagi...beg je pun... habis fesyen tu ketinggalan jugak... baik duit tu bawak aku gi makan... wakakaka...

Ha ni cakap2 org tak mampu yer kawan2... heheheh... akak mampu pakai CR jerk...

Abang Jamani cakap, beg ni banyak zippppp.... Since aku suke sangat sumbat segala menda dlam ni, maka dia suruh aku pilih beg ni... muahahah... barang dia pun dia nak sumbat sama sonang. Kan Kan Kan...

Murah jerk uols.... 40% so yang dio bayo RM 89 jerk...

Tapi aku tidak dapat menahan nafsu ku... abang Jamani offer satu beg jerk...cheh!!! Hati berbelah bagi... nak ni ke nak yang ni...

Tetiba nak pakai beg mcm ni kan... hheheh kot2 nak jalan lebih2 ni, leceh nak pakai handbeg ni... senang je beg macam ni...

Walaupun sales, tapi aku idok la kejam... walaupun akak perempuan materialistik.... tapi ku tak sanggup la nak minta lobeh2...

Tetiba mendapat satu idea... sendiri beli... ahahahah... harge sama jugak... RM 84.0 plusss lepas sales 50%.... berbaloi dak???

Bijak tak akak menguruskan kewangan??? kih kih kih...


From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone

2 comments:

Che Ta said...

Haa bijak sgt le gitu..boleh majuk selalu! tak dpt ariani pun takpe.. haha

psst.. hr tu aku pun konpius, kejap mcm nk pegim kejap ckp gitu, kejap gini aisehhh.. and they still say org pompuan ckp tak serupa bikin???#%^%^&&*^%%#@@#!

fealize_eleanoer said...

hikksss...

bijak2..

berbaloi2.

;)