Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 5, 2010

Get well soon Neena

DSC_3632


To my beautiful perennnnnnn....

Ku mau buat ucapan yang tak seberapa buat mu... Semoga kamu cepat sembuh... nanti boleh kita seiringan lenggang peyut... kui kui kui...

Neena tak sihat... kawan ku ini telah di masukkan ke sepital Bangsar... sbb perlu membuat pembedahan... Time aku datang tu dia masih lagi lemah... dan buat pertama kali dia nak bangun lepas pembedahan tu... adoiii sengsara aku tengok... tapi she strong... en teman pun sangat penyabar... hahah dan kaki buli...

Ok my dear Neena... Get wel soon darling...

YAHOOOOO thanks to neena jugak sbb menolong aku tuk upload gambar... tak payah ku bukak blog baru... yoheeeehhhhh....

1 comment:

NeenaAnuar said...

waaahh... terharu.. sob... sobb...

anyway.. thanks dear... memang laki aku kaki buli... ko sendiri tengok kan?? buli tuk kasik aku gelak.. hahaha...

memang tak sabar nak belenggang penyut gak nie.. huhuhu..

u're most welcome! so rajin2 lar upload gambo lepas nie yerr... hihihi..

ppssttt.... sbg upah... nak cukelat lagi buleee??? tapi nak BESARRRRRRRRR PUNYERRRRRRRRR!!!! wakakakakakakaka...... :p