Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 10, 2008

I wonder...

Adik aku call minta aku temankan dia jumpa wedding planner dia malam ni.


Pida datang kedai kak Mimi malam ni, ada benda yang kak mimi nak bincangkan. Jangan risau bukan pasal duit atau apa.

Aku terpikir apa halnya? My sister is getting married next month. Well tak baik nak burukkan org, but setiap kali kami dapat msg dari wedding planer dia ni, ada je tak kena. Ada je yang dia request. Baru2 ni dia kata ada org nak kawin sama tarikh dengan adik aku. The gal insist to have her, takut jugak dia nak gantikan mak andam lain pulak. Dia janji siapa cepat dia dapat... mana la tahu perempuan tu offer dia lebih dari kami. Janji tetap janji. Tak baik aku ni, mungkin dia ada design baru untuk adik aku ke? Harap-harap la. Doakan ok... semoga tak ada apa yang berlaku. Tarikh semakin hampir dah ni.

No comments: