Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 22, 2008

TAG Dari Deqna

Ok semalam aku di Tag oleh Deqna

So alang2 tak ada benda nak update, aku buat la Tag2 ni... ada jugak la masa nak mengupdatekan? Lagi pun dia kata follower dia sila buat, aku salah satu follower dia... muahah... and aku rasa baik aku buat dulu sebelum org lain buat, kang sama kata copy cat lak yek...

Actually aku rasa Tag ni bagus... sbbnya, kata follower dia,so sikit sebanyak tahulahkan...Kira ni test tahunan la...so Deqna...kalau salah, heheh jangan marah yek... Cida try sedaya upaya ni!

#01; - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng tag

  1. Deqna anak ke ketiga dari lima adik beradik.
  2. Ada anak buah 2 org, Ain dan Adam
  3. Dia dan Suaminya berkongsi Birthday dlm bulan yang sama, Bulan 12...
  4. Choose to get married on 7 July 2007... senang bah nak ingat tarikh tu! uhuhuh
  5. Kerja di Bank Negara ( yang ini aku agak je...dia pernah cakap BN, sama ada bank negara atau Bank Nasional, aden kurang pasti arr.... mana Bank mana satu Deqna?)
  6. Ain dengan Adam panggil Deqna 'Ayang'
  7. En Shah panggil Deqna 'Sayang'
  8. Deqna second honeymoon dekat Sabah
  9. Makanan kegemaran suami dia Ikan sumbat (hahaha...sbb dia suke masak tu....resepi mak mertua dia)
  10. Dia sayangkan kanak2, dan dia sayang dengan anak buah dia, dan dia seorg kakak yang sangat concern.
Perhhhh pecah kepala otak aku... ngeh...ngeh...ngeh.... FYI aku kenal Deqna ni kat blogger... tak pernah berjumpa, tak pernah berchatting, tak pernah call hanya sekadar tahu dia dari blog dia je... ha! Ambik Deqna... kalau salah ni hamba rela di tembak! Wakakak.

02; - Orang yang kena tag pun kena tulis juga 10 perkara ttg diri sendiri...

Senang bah ini.... betul la Deqna, asal tak minta 50 ke 100 ke? Laju je aku tulis.

  1. Im not married... im single.
  2. Anak sulung, very protective, sbb tu adik2 aku rimas sikit dengan aku.
  3. Aku suke dengan kucing
  4. WKD hadiah dari ayah yang paling bermakna tuk aku. Walaupun aku yang bayar dia sekarang tapi 4 tahun ayah dok bayar... nilainya tak terhingga ooooo....
  5. My mom is my bestfriend... dengan dia aku boleh kongsi apa sahaja...i like!
  6. Aku suke shopping
  7. Aku suke Blogging
  8. Aku suke benda yang cantik
  9. Aku Peminat Harry Potter
  10. Aku dah gemuk kuat makan sekarang.... lalalalala
#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

Ini yang payah ni, kalau korg salah jawab pasal aku, mau aku gigit korang.... wakakak... yah! aku sememangnya kijam! Siapa aku nak Tag? Sorang je pasti.... tu budak yang baru lepas SPM tu... lepas exam kang buat yeh... kata dah khatam blog akak ni?

Chewah meh aku announce nama dia... kang buat2 tak tahu la.... IKHMAR! Sila buat yeh... ngeh...ngeh...ngeh...lagi 9?! erm sesiapa nak buat, buat la yer... aku pun tak tahu nak Tag siapa...
#04; - No tags back!

Aku sepak laju2 kang siapa Tag aku balik.... hahahah ampunnnnnnnnn


Happy weekend yeh...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Deqna said...

clap clap clap to cida... wau terharu baca ni tau... cayalah cida.. walaupun kita ni kenal mcm2 ni jer.. tapi tgk gaya cam kenal cam bes pren pulak.... thank u cida..:)

Suki Cida said...

Deqna
Hahah tu la... blog tu life la... see bagus jugak ada tag macam ni kan deqna... waaa nasib baik betul, heheh...