Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 22, 2008

Tag From Ena

Ok Tag ni dari Ena.... wah banyak bebenor aku hutang Tag dengan org... so this might be last one la yek...tuk this week la maksud aku...

For new reader, aku buat Tag and Award hanya hari Sabtu... so kalau lambat tu jangan marah ye. Maklumlah banyak benda nak cerita kalau weekdays ni... ngeh...ngeh...ngeh, akukan suke bercerite... so kalau buat Tag dengan Award sekali hari biasa susah sikit aku nak handle oooOooo

Click gamba tuk ke blog beliau...

Ok Tag kali ni sangat kelakor...tapi oklah buat suke suki,kan... rules Tag ni ialah tunjuk tulisan anda... motif? aku pun tak tahu... nak tengok kot tulisan aku kot... ok dengan menjawab soalan2 dia bawah... tulis jawapan dlm paper...

1. Your name/username:

2. Left handed or right handed:

3. Favorite letter to left:

4. Least favorite letter to right:

5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog"

6. Tag 6 people:


So inilah jawapannya melalui tulisan...



Ok... sekian terima kasih ya... tak nampak sila clik gamba for large view yek


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Sitie BUm BUm said...

kiutnye tulisan =)

Deqna said...

alamak tag menulis.. adalah amat malas nak menulis sekang nie,, kalau menaip takde hal..laju jer... serius tulisan saya sudah jadi buruk cam budak malas jer.. cantik lagi tulisan ain..

Suki Cida said...

Siti
hahah cute ke?

Deqna
Alah deqna tulisan cida pun buruk... idea jugak tu, suruh ain tulis... muahahah

ღ lienurulz ღ said...

kiutnya tulisan adik ain..

nnt nurul wat ye kak..:p
nak suh tisya,xpandai lagi dia..
tulisanku,alahai..heheh