Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 16, 2009

Go Liverpool!!!!!


Gambar yang last ni aku paling suke... hahaha... jangan kata pemain... peminat MU pun confirm buat aksi yang samakan? hahahah... sori la yek kalau this entry over sikit, macam baguskan? Mmg Liverpool bagus... so can not help la... sampai sekarang aku rasa happy je... what telah hapen to 'Glory...Glory MU?'

Meh bikin MU fan panas.... oooo belum game semalam korang kutuk Liverpool as 'LoserFool"? Lepas tu ada panggil LiverFool yeh... hahaha sekarang siapa Loser? Kalah kat tempat sendiri? 4-1?

Yah MU still top tapi itu tak kisah... kalau dapat kalahkan juara apa maknanya tu yeh... sangat vangga ok!!!! Go liverpool... tertebus sudah kekalahan musim lepas... lalalala....
The Half Blood Princess
- You'll never walk alone -

5 comments:

LubLy said...

wahoooooooo...adik menang beating...MU loseeeeerrrrrr...hoho;p...

Anonymous said...

wahaha najib cakap apa???
-ZY

Suraya said...

eh gediks ko kan letak muka wayne rooney? keji tau. sib baik aku tak mengahadap game tu. aku gi shopping. hahaha, tapi kerry devastated gak ah MU kalah, tapi dia balik tu aku kasi 'present' kat dia, so takde la dia muncung. hehehe..

Suki Cida said...

Lubly
Good adik! MU mmg loser... muahahaha

Zy
Najib dah kalah senyap la... ayat2 biasa MU apa lagi diorg still top kat list...

Superstar
Hahaha bijak sungguh ko mengambil hati suami mu... hehehe... mmg aku keji... jahatkan aku....

iKHMAR said...

Muahaha~
Rooney sedey!!!! KASIHANNNNN~ =p